عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۸۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج):
قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) پاسخ به شبهات مهدوی را نیازمند جهاد علمی دانسته و گفت: با وجود شبهات متعدد و فعالیت های ضد مهدوی صدها ماهواره و هزاران سایت، تربیت نخبگان علمی مهدویت از بدیهیات است.
عقیقحجت الاسلام والمسلمین محمد صابر جعفری، در افتتاحیه دوره آموزش عمومی مقدماتی و تکمیلی مهدویت، با اشاره به اهمیت دانایی و تبلیغ دانایی در حوزه مهدویت، ابراز داشت: در دنیای امروز مردم باسئوالات و چالش های بسیاری در حوزه های دینی و معرفت شناسی مواجه هستند که پاسخ دادن به این نیازها نیازمند تلاش وسیع علمی می باشد.

وی، گسترش فعالیت های تخصصی در حوزه مهدویت را نیاز اصلی جامعه فرهنگی و دینی دانسته و تصریح کرد: با توجه به وجود شبهات متعدد و فعالیت ها صدها ماهواره و هزاران سایت و شبکه ضد مهدوی و ضد شیعی، تربیت نخبگان علمی در راستای ارائه آموزش های مهدوی به جامعه از بدیهیات است.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) همچنین با اشاره به اهداف برگزاری دوره های آموزشی مهدویت، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این بنیاد در برگزاری طرح های گسترده آموزش معارف مهدویت، گسترش رویکرد تبلیغی و عقلانی در حوزه مهدویت است.

 منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین