عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
برگزار می‌شود؛
همایش سراسری «تحول آموزش عالی قرآنی» با حضور مدیران گروه‌های قرآن و حدیث سراسر کشور و صاحب‌نظران مطالعات میان‌رشته‌ای قرآنی حوزه و دانشگاه، فردا برگزار می‌شود.

عقیق: مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی کشور وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور افزایش مشارکت بدنه صف در فرآیند تصمیم‌سازی در نظام آموزش و پژوهش قرآنی و نهادینه‌سازی گفتمان نظام توسعه فرهنگ قرآنی در میان منابع انسانی قرآنی اقدام به برگزاری نخستین همایش ملی «تحول آموزش عالی قرآنی» کرده است.

این همایش فردا (پنجشنبه 29 خرداد) با حضور 100 نفر از مدیران گروه‌های قرآن و حدیث سراسر کشور و صاحب‌نظران مطالعات میان‌رشته‌ای قرآنی حوزه و دانشگاه به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این همایش در دو نوبت صبح و عصر و در قالب 3 میز اندیشه در حوزه‌های آموزش، پژوهش و بین‌الملل برگزار می‌شود که مراسم افتتاحیه آن از ساعت 8:30 آغاز و سایر برنامه‌ها تا ساعت 19:00 ادامه خواهد داشت.

موضوع کار همایش «تحول آموزش عالی قرآنی»، ارزیابی و اولویت‌بندی چالش‌ها و آسیب‌های نظام پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور است و انتظار می‌رود پس از مسئله‌ یابی مشکلات، رهیافت‌ها و پیشنهاداتی کارا برای ارتقای نظام آموزش و پژوهش قرآنی کشور در مباحث ارائه شود.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین