عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: نخستین اجلاس سراسری برگزیدگان دوره‌های مقدماتی و تکمیلی مهدویت با حضور ۴۵۰ نفر از مهدی‌یاوران برگزار می‌شود.
عقیقمسعود دریس معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اعلام این خبر گفت: این اجلاس 29 و 30 خرداد ماه جاری(پنج‌شنبه و جمعه) در جوار مسجد مقدس جمکران با حضور بیش از 450 نفر از برگزیدگان معارف مهدویت در دوره مقدماتی و تکمیلی در مجتمع مهدی‌یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود.

وی افزایش معرفت‌افزایی و مهارت‌افزایی را از ویژگی‌های این دوره برشمرد و افزود: در این همایش دو روزه پنج کارگاه آموزشی با عناوین «کتاب شناسی مهدویت» با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا فؤادیان، مهدویت و سبک زندگی با سخنرانی حجت‌الاسلام صدوقی، مهدویت و قرآن با تدریس حجت‌الاسلام تقی حاتمی، راه‌های یاری به امام توسط حجت‌الاسلام حسن مولایی و صورت‌بندی مسائل مهدوی با حضور حجت‌الاسلام یاسر آیین برگزار می‌شود.

دریس این همایش را ششمین گردهمایی فعالان مهدوی توصیف کرد و بیان داشت: حضور در برنامه‌ دعای ندبه در مسجد جمکران و زیارت بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه(س) از دیگر برنامه‌های جنبی این همایش دو روزه است.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین