عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از راه‌اندازی شعبه دوم مرکز تخصصی حفظ قرآن این سازمان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

عقیق:«رحیم قربانی» رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از راه‌اندازی شعبه دوم مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج خبر داد و گفت: ساختمان اصلی مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ ویژه برادران است و به جز کار حفظ امور ستادی تربیت 70 هزار بسیجی حافظ قرآن کریم هم در آنجا برگزار می‌شود از این رو از همان ابتدا به دنبال راه‌اندازی شعبه دیگری ویژه خواهران بودیم.

وی در خصوص زمان آغاز بکار این مرکز گفت: از ابتدای تیر‌ماه 1393 نام‌نویسی از داوطلبان آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم این مرکز در ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز کند.

قربانی از ظرفیت پذیرش 200 قرآن آموز در این شعبه خبر داد و گفت: فضایی که برای شعبه خواهران مرکز تخصصی حفظ در نظر گرفته شده در مرکز آموزشی «محمد‌رسول‌الله(ص)» واقع در میدان امامت است و گنجایش پذیرش حدود 200 قرآن آموز را در دو شیفت صبح و بعد ‌از ظهر دارد.

رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه «محمد‌رسول‌الله(ص)» در خصوص رشته‌های شعبه جدید مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج گفت: در این مرکز مانند شعبه برادران رشته‌های حفظ تخصصی قرآن کریم در مقاطع زمانی 1، 2، 3‌ و 4 ساله برگزار می‌شود.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین