عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۴
در آستانه ماه مبارک رمضان کتاب «ره ‌توشه» به همت گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.

عقیق:حجت‌الاسلام اکبر مؤمنی با اشاره به محتوای مهارتی برخی از مطالب کتاب گفت: این کتاب در 6 فصل و 31 مقاله تنظیم شده است که ضمن اشاره به مباحث مربوط به بایسته‌های تبلیغی، مطالب مفید و مقالات متنوعی را در زمینه عقاید، تاریخ و سیره، اخلاق و تربیت، خانواده و جامعه ارائه می‌دهد.

وی محور موضوعات کتاب ره توشه را نیازهای جامعه عنوان کرد و افزود: گروهی از پژوهشگران حوزوی ضمن بررسی نیازهای فرهنگی دینی جامعه موضوعاتی را پس از بررسی و جمع‌بندی مشخص می‌کنند تا محتواهای مناسب با این موضوعات تهیه و در اختیار مبلغان قرار گیرد.

رئیس گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی همچنین در مورد سرفصل‌های مطرح شده در مقالات این کتاب گفت: این مقالات، نیازمند بسط بیشتر و تحلیل‌های جزیی‌تر توسط مبلغان، با توجه به نیاز و سطح علمی و سنّی مخاطبان است.

وی از توجه ویژه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری در تهیه مطالب این شماره از کتاب ره توشه خبر داد و بیان کرد: نهادینه کردن مباحث فرهنگی و اخلاقی و بحث خانواده از نگاه اسلام و تقویت اعتقادات دینی مردم، در تهیه مقالات توجه بیشتری شده است.

مومنی گفت: بخشی از این کتاب به احکام کاربردی ماه مبارک رمضان اختصاص دارد که با توجه به فتاوای مراجع مختلف موضوع‌بندی شده و در اختیار مبلغان قرار گرفته است.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین