عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳
مدیر حوزه کرمانشاه گفت: داعشی‌ها هیزمهای خشک مغزی هستند که با نفت عربستان مستعد سوختن می شوند.
عقیقحجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی، در گفتگویی با محکوم کردن جنایات تکفیری ها در عراق، اظهار داشت: داعشی‌ها هیزم‌های خشک مغزی هستند که با نفت عربستان مستعد سوختن و با جرقه تسلیحاتی صهیونیزم شعله ور می شوند.

وی با بیان این که گروههای تکفیری، آلت دست غرب و دشمنان اسلام هستند، افزود: چندین دهه است که سلفی ها تحت عناوین مختلف القاعده ،طالبان ،داعش و گروههای مختلف دیگر فعالیت دارند که نوک پیکان و حملات  همگی آنها مسلمین اعم از شیعه و سنی با هر قومیتی در دنیا می باشد.

وی معتقد است: تمام این گروهها ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم جهانی بوده و در صدد ضربه زدن به  اسلام  تحت عنوان گروههای اسلامی هستند.

حجت الاسلام موسوی در خصوص عوامل جذب جوانان به این گروهها اذعان داشت : مهمترین عوامل جذب افراد به سمت گروههای تکفیری ، ضعف بصیرت دینی و سیاسی ، مشکلات اقتصادی، فقر و بیکاری و احساس سرخوردگی در دیگر حکومتها است.

مدیر حوزه کرمانشاه در پایان بر ضرورت آگاهی بخشی علما و بزرگان دینی در خصوص فتنه تکفیری ها  تاکید و خاطرنشان ساخت: امروز باید همه علمای شیعه و سنی  در این خصوص آگاه بوده و در مورد خطر این گروهها اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند تا همگان بدانند اقدامات این گروه تنها برای ضربه زدن به اسلام است.  

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین