عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
کتاب «فقط غلامِ حسین باش» با حضور مهدی قزلی، گلعلی بابایی، رحیم مخدومی و سایر نویسندگان و منتقدان ادبی، در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج معرفی و نقد می‌شود.

عقیق: آیین معرفی و نقد کتاب «فقط غلامِ حسین باش» روایت جانباز حسین رفیعی به قلم حمید حسام که انتشارات صریر آن را منتشر کرده است با حضور مهدی قزلی، محمدعلی گودینی، رحیم مخدومی، گلعلی بابایی، اکبر خلیلی و نصرت‌الله محمودزاده در مجموعه نخلستان اوج برگزار می‌شود.

در ابتدای این کتاب آمده است: قبول کنی یا نکنی، برای تو خاطره گفتم. نه برای دلم و نه برای تاریخ. برای تو که فردا، هزاران «یک لاقبا» مثل من آوزیان تواند، برای تو که از گذر «حسین غلام» عبورم دادی و «غلام حسین»ام کردی. تقدیم به تو، با مرامِ علی (ع) مسلک. پهلوان یگانه اطلاعات، علملیاتِ لشگر 32 انصار الحسین (ع)، علی آقای چیت سازیان...... امضا: حسین رفیعی

کتاب «فقط غلامِ حسین باش» در 300 صفحه و شمارگان 2000 نسخه با قیمت 10000 تومان توسط انتشارات صریر روانه بازار نشر شده است.

مراسم معرفی و نقد کتاب «فقط غلامِ حسین باش» سه‌شنبه 27 خرداد از ساعت 11 در مجموع نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حضور نویسندگان، منتقدان و علاقمندان به ادبیات دفاع مقدس به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس برگزار خواهد شد.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین