عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
برگزار می شود؛
چهاردهمین دوره طرح «قرآن، کتاب زندگی» با محوریت سوره لقمان از سوی شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود.
عقیق محمد خالقی، مدیر گروه محافل و مسابقات قرآن رادیو قرآن اظهار کرد: چهاردهمین دوره طرح فراگیر و چندرسانه‌ای رادیو قرآن با عنوان «قرآن، کتاب زندگی» و با محوریت سوره مبارکه لقمان اجرا می‌شود.

مدیر گروه محافل و مسابقات رادیو قرآن افزود: طرح فراگیر «قرآن، کتاب زندگی» طی سال‌های گذشته در حوزه‌های؛ حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن اجرا می‌شد که امسال بنا داریم این طرح را با بهره‌گیری از فضای مجازی و وبلاگ‌نویسی دنبال کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اظهار تمایل سایر شبکه‌های رادیویی برای مشارکت در این طرح قرآنی عنوان کرد: حتی رادیوهای تخصصی در حوزه‌های مختلف نیز ابراز علاقه کرده‌اند تا در این طرح مشارکت داشته باشند. همچنین شبکه‌های تلویزیونی، مطبوعات، بنیاد ملی حفظ و سازمان‌ها و نهادهای قرآنی مختلف نیز در اجرای این طرح ما را یاری خواهند کرد.

خالقی ادامه داد: مقدمات اولیه برای اجرای طرح فراگیر «قرآن، کتاب زندگی» انجام شده است تا بتوانیم این طرح را امسال باشکوه تر از سالهای گذشته اجرا کنیم.

مدیر گروه محافل و مسابقات رادیو قرآن درباره وجه تمایز این طرح با طرح حای تابستانی سالهای گذشته رادیو قرآن بیان داشت: ویژگی شاخص این طرح نسبت به سالهای گذشته، ورود به فضای مجازی و وبلاگ‌نویسی با محوریت سوره لقمان است؛ همچنین امسال در حوزه طراحی، نقاشی، تفسیر، خطاطی و اندیشه‌های ناب بزرگان دین با محوریت سوره لقمان نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین