عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
مجله الکترونیکی «آشتی با امام زمان(عج)» به مناسبت سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) با هدف تعمیق بینش و فرهنگ مهدوی منتظران منتشر شد.

عقیق: نخستین مجله الکترونیکی «آشتی با امام زمان(عج)» توسط مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) به مناسبت سالروز ولادت فرخنده آخرین ذخیره الهی حضرت حجت(عج) منتشر شد.

در این مجله الکترونیکی با مقاله‌هایی نظیر امام زمان کیست؟ کجاست؟ چه نسبتی بین ما و ایشان برقرار است؟، چرا در غیبت به سر می‌برند؟ چرا از او محروم هستیم؟ ما چه نقشی در غیبت او داریم؟ چرا امام علی(ع)ایشان را در بین شیعیان، آواره، طرد شده و تنهای تنها می‌داند؟ ما برای رفع مظلومیت و آوارگی و غربت ایشان چه باید کنیم؟ کوتاهی در حق ایشان چه آثار و خطراتی دارد؟ روبرو می‌شویم.


 

در بخشی از این مجله با عنوان «ضرورت آمادگی برای ملاقات حضرت مهدی(عج) در نگاه امام خمینی(ره)» می‌خوانیم: تمام دستگاه‌‏هایى که الان به کار گرفته شده‏اند، در کشور ما و امیدواریم که در سایر کشورها توسعه پیدا بکند، باید توجه بر این معنا داشته باشند که خودشان را مهیا کنند براى ملاقات حضرت مهدى(عج)، ما امروز دورنماى صدور انقلاب اسلامى را در جهان مستضعفان و مظلومان بیش از پیش مى‏بینیم و جنبشى که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است، امید بخش آتیه روشن است و وعده خداوند تعالى را نزدیک و نزدیک‏تر مى‏نماید. گویى جهان مهیا مى‏شود براى طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظّمه و کعبه آمال محرومان و حکومت مستضعفان.

علاقه‌مندان برای دریافت مجله الکترونیکی «آشتی با امام زمان(عج)» می‌توانند از اینجا اقدام کنند.


منبع:فارس
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین