عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
احیاء نیمه شعبان در هیئت شاهزاده قاسم با مداحی کربلایی مجید طراقی
در قرآن آیات بسیاری داریم که تصریح به وجود نازنین صاحب الزمان دارد اما چندین آیات هست که مشخصا ذات مقدس آن حضرت را مورد تأکید قرار داده از جمله آیه شریفه...

گزارش تصویری


عقیق:مراسم احیا، شب نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بی آزار تهرانی و مداحی کربلایی مجید طراقی درهیاٌت شاهزاده قاسم ابن الحسن(ع) شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگارعقیق در این مراسم که با حضور جمع کثیری ازجوانان و نوجوانان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین بی آزار تهرانی به نقش تفکر مهدویت در نظام هستی و مشکلات کنونی جامعه مسلمین پرداخت.

گزیده ای از سخنان حجت الاسلام والمسلمین بی آزار تهرانی: 

*درک زمان حضرت صاحب الامر(عج) انقدر مورد اشتیاق حضرات معصومین بود که آرزو داشتند این زمان را درک کرده تا در رکاب امام زمان(عج)خدمتگزاری کنند. حضرت علی(ع)  در مجلسی آه می کشیدند و وقتی اصحاب دلیل آن را پرسیدند حضرت علی(ع) فرمودند: آه! آه! نمی دانید مهدی ما چقدر زیباست.

*در روایات آمده است: وقتی یک زمانی حضرت زهرا سلام الله علیها بی قراری می کردند حضرت رسول(س) دلیل آن را پرسید که حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند: ای پدر احساس قبض روح میکنم در این هنگام حضرت رسول(س) جمله ای فرمودند که پس از آن بی بی دوعالم آرام شدند. این جمله دو کلمه بود.(المهدی منک).فاطمه جان مهدی از توست!

*در قرآن آیات بسیاری داریم که  تصریح به وجود نازنین صاحب الزمان (عج) دارد اما چندین آیات هستند که مصداقا و مشخصا ذات مقدس آن حضرت را مورد تأکید قرار داده اند از جمله آیه شریفه «بقیة الله خیر لکم ان کنتم موًمنون»

*بزرگی از اهل معرفت می فرمود اگر ملتزم به انجام امور معرفتی و شناخت حضرت صاحب الزمان(عج) باشیم و با فرهنگ ناب انتظار آشنا باشیم حتی اگر در زمره313یار حضرت مهدی(عج) هم نباشیم باز هم در صبح ظهور آن حضرت هرکجای این کره خاکی که باشیم در کنار آن حضرت قرار خواهیم گرفت.

*امام رضا(ع)می فرماید: اختیار تمام هستی و کل عالم وجود در دست ماست همانند انگشتری که در دست شماست. پس باید بدانیم حتی این نفس کشیدن ما هم به برکت وجود نازنین آقا و مولای مان حضرت مهدی ارواحنا فداه است.

*خیلی ها وقتی برای زیارت حضرت امام رضا(ع) به مشهد می روند دنبال پیدا کردن غذای حضرتی هستند حتی یک لقمه! و وقتی به آن دست پیدا می کنند بسیار مشعوف می شوند اما چرا یقین پیدا نمیکنیم که همه ما روزی سه بار غذای حضرتی  صاحبالزمان(عج)را می خوریم و هرروز سر سفره آن حضرت هستیم.

*مرحوم آیت الله مجتهدی از قول شیخ پینه دوز میگفت بنده هفته ای یکبار به محضر حضرت مهدی(عج) میرسیدم! روزی حضرت صاحب(عج)به بنده فرمودند آقا شیخ اگر یک هفته مرا نبینی چه میکنی؟ من گفتم آقای من بخاطر این غصه و غم قطعا دق خواهم کرد. آیت الله مجتهدی فرمودند شیخ پینه دوز ذکر خاصی و آداب خاصی انجام نمی داد فقط می گفت من وظیفه داشتم و باور داشتم که صاحب دارم.

*سلمان میفرماید از وقتی رسول خدابه من بشارت داد که از یاوران مهدی موعود هستم دیگر نه خوشی دنیا را فهمیدم و نه ناخوشی دنیا را.

*اگر بدانیم ولایت فقیه در زمان ما شمه و نفحه ای از ولایت ائمه معصومین و حضرت صاحب الامر است باید قدردان آن باشیم.

*دشمن با نماز و روزه و حج ما مشکلی ندارد بلکه با آن حج مشکل دارد که پس از انجام آن مراسم برائت از مشرکین توسط شیعیان ایرانی و لبنانی برگزار می شود.

*به گفته یکی از مغزهای متفکر استکبار تمام تلاش ما باید نابود کردن ولایت فقیه باشد! تازمانی که  دوبال رشادت حسینی و ولایت مهدوی در بین مسلمانان وجود دارد کار ما برای سلطه بر آنان سخت است البته بال سومی هم وجود دارد که آن ولایت فقیه است.

*در جریانات اخیر کشور سوریه شیخ احمد حصون مفتی اعظم سوریه خطاب به بشار اسد پیامی فرستاد و گفت: اگر امروز موفق هستی و پیروز شدی به سبب رهبری امام خامنه ای مدظله العالی است.

*هم اکنون تمام تلاش صهیونیسم به عنوان دشمن اصلی و سلفی ها و وهابی ها به عنوان بازوی استکبار زدن ضربه به ولایت فقیه است.

*معنی اتحاد بین شیعه و سنی نفی اختلافات نیست بلکه انسجام در مقابل دشمن مشترک یعنی صهیونیسم و استکبار است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین