عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۳۱۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
پخش برنامه تلویزیونی «ماه چهاردهم» همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان روز جمعه ۲۳ خردادماه از شبکه سه سیما آغاز می‌شود.
عقیق: «ماه چهاردهم» عنوان برنامه‌ای است که گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما برای پرداختن به موضوع مهدویت در نظر گرفته است. تهیه‌کنندگی این برنامه را سیدمحسن سیدحسینی برعهده دارد و جمعه‌ها ساعت 11:30 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود. اجرای این برنامه زنده برعهده براتی است.

«ماه چهاردهم» در نخستین برنامه خود میزبان حجت السلام و المسلمین محمدمهدی لطفی است.

سیدحسینی تهیه کننده این برنامه درباره رویکرد و آیتم‌های برنامه توضیح داد: پیش از پخش برنامه در هر قسمت به سراغ کارشناس همان قسمت می‌رویم و او پژوهش خود را درباره موضوع مهدویت ارائه می‌کند. این آیتم در سه بخش از برنامه پخش می‌شود و هرکدام 5 دقیقه دارد. پس از پخش هر کدام کارشناس توضیحاتی را ارائه داده و مجری هم سوالاتی را مطرح می‌کند. معمولا کارشناسان برنامه هم از مرکز تخصصی مهدی موعود که در قم فعالیت می‌کند، مهمان می‌شوند.

وی افزود: سرودخوانی در برنامه و تولید وله‌های شاد هم در دستور کارمان قرار دارد. ضمن این که مخاطبان هم می‌توانند در مسابقه برنامه شرکت کنند. بدین ترتیب آنها وله‌ها یا بخش‌های تصویری را می‌توانند آماده و به برنامه ارسال کنند.

«ماه چهاردهم» دارای 26 قسمت 60 دقیقه‌ای و سیدحسینی نیز پیش از این تهیه‌کنندگی طرح قرآنی 1447 را برعهده داشته است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
azimi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
1
0
اونقدر عملکرد تلویزیون در ایام اعیاد مذهبی بد شده که ترجیح میدیم کلا تلویزیونو اون روزا خاموش کنیم . به جای حتی یه مولودی دائما ترانه های مسخره با موسیقی پخش میکنن و مسابقه و دعوت از هنرپیشگان و خوانندگان و ... . نه یه سخنرانی درست و حسابی نه دعا . حداکثر نشست مذهبی . واقعا یاد اون روزایی که پخش مستقیم مهدیه تهران و ... بود بخیر . برای این صدا و سیما متاسفم . نمی دونمی اعتراضمونو کجا هم ببریم ؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین