پایگاه اطلاع رسانی هیات‌ها و محافل مذهبی
۱۱:۱۴

۱۳۹۱/۰۹/۲۶

انتقاد رضا هلالی از اشعار سخیف مداحان +صوت

رضا هلالی در مراسم هفتگی خود به انتقاد از برخی مداحان و اشعار استفاده شده در مراسمات آنها پرداخت و این نوع اشعار را مناسب با مجالس اهل بیت (علیه السلام) ندانست و به مردم پیشنهاد داد تا در موارد مذکور اعتراض خود را به این نوع مداحان برسانند و از ترویج این نوع مداحی جلوگیری کنند.
کد خبر : ۳۰۲۴
عقیق: رضا هلالی در مراسم هفتگی خود به انتقاد از برخی مداحان و اشعار استفاده شده در مراسمات آنها پرداخت و این نوع اشعار را مناسب با مجالس اهل بیت(ع) ندانست و به مردم پیشنهاد داد تا در موارد مذکور اعتراض خود را به این نوع مداحان برسانند و از ترویج این نوع مداحی جلوگیری کنند.


منبع: فرهنگ نیوز
کدخبرنگار:211001

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha
نظرات شما
محمدرضا
|
Germany
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
سلام عليكم.
مگه داداشتونه همين طورى نوشتيد رضا هلالى.
بايد بنويسيد "حاج عبدالرضا هلالى"
عجب احترام نوكراى امام حسين رو نگه ميداريد.آفرين
صادق
برادر توی اخبار میگن محمود احمدی نژاد. جناب و آقا و حاج آقا نداره که!
محمد رضا
دوست عزيز آقا صادق اميدوارم اينو بخونى.

هركس به غلامى تو مشهور شود
محبوب تر از رئيس جمهور شود...


به مقداري كه امام حسين(ع) بزرگ و لازم الإحترام است، منسوبين به آن حضرت هم لازم الإحترام ميباشند.
آية الله بروجردى رحمت الله عليه
برگرفته از كتاب طوبى كربلا

براى سايت عقيق هم متاسفم كه اينقدر مسئولينش تكبر دارن حاضر نيستن اشتباهشون رو اصلاح كنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
حرف ايشون درسته،از بس كه شعرها بى محتواست و متاسفانه كسى هم اصلاح نميكنه،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
پس صوتى اين متن كجاست!!!
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
سلام
کل اگر طبیب بودی - سرخود دوا نمودی

خدا به لطف و بزرگی اش دستگاه امام حسین علیه السلام را سلامت سربلند بدارد
یاعلی
ناشناس
خجالت هم خوب چیزی
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
احترام همه نوکرا بر ما واجب ولی خود ایشون از بنیان گزاران خوندن شعر های وشورهای بی مهتواست .مقام مظم رهبری اینهمه تاکید کردن کو گوش شنوا ایشونم مثل دیگران
ناشناس
دادا شما متن بده اینطوری نمیشه مسخره بازی نیست که
حمید شین
دقیقا یادم هست سالهای اول خوندن آقای هلالی خیلی از اشعار بی محتوا و حتی صوت و آهنگ های لس آنجلسی استفاده می کردن که خیلی هم به ایشان تذکر داده شد ولی اثری نداشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
درود بر مدا ح با اخلاص اهل بیت حاج عبدالرضاهلالی
محمد علی روحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
حاج رضا عشقه
رضا
|
United States of America
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
کسایی که گفتن حاج آقا رضا خودشه سبک آهنگ میخونه اولا این قضیه واسه8 سال قبله اونم یکی دوبار ثانیا اگرم میخوندن اینقدر ضایع نبوده که آدم شک میکنه با این سینه زدن یا نه
لعنت بردشمنان ابی عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
باسلام.
این آقا که چندوقته هیئت ها و جوونها رو ازاهلبیت دور کرده کی هست که بخواد نظر بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
س
مرتضی خسروشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
کاشکی خود ایشون هم رعایت کنند
محمد میانکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
واقعا بی معرفتیم چون

همین مداحی حاج عبدالرضا ما رو آدم کرده

انشاءالله همیشه سایش بر سر جوونا باشه و نفسش حق . یا علی مدد
زهرا
|
United States of America
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
خدا هممون را به راه راست هدایت کنه .هرچند ملاک گذشته افراد نیست ملاک حال افراده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
سلام
آقای هلالی فعلا بره مداحایی که تو هیات خودشون اشعار سخیف(سگ و استخون و ...) می خونن را درست کنه. بقیه را هم ایشالا خدا اصلاح می کنه.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
امیدوارم این حرفا روهم خودشون عمل بکنند
حمید شین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
اگه عزت آدما به حاج آقا گفتنه که باید فاتحه خیلی چیزا رو خوند

رضا هلالی یا حاج رضا هلالی
چه فرقی داره اگه هر کدومش باعث منیتش بشه خسران کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خود عبدالرضا عاشقه اينه كه بهش بگن كربلايى
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
حرفش خدا وکیلی درسته.
تا اونجایی که بنده در خاطرم هست،حاج آقا رضا تا حالا شعر بی محتوا نخونده
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
سلام عزیزان من خودم مداحم حاج عبدالرضا رو از نزدیک هم ندیدم ولی عاشق مرام و حسینی بودنشون هستم فقط اینو بگم با حاجی گفتن یا نگفتن چیزی عوض نمیشه این یه نوع احترام به نوکر آقا هست یا حق امیدوارم واقعا نوکر آقا بشیم اینم سایت منه اگه خواستین نظر بدینwww.mokabalrogaye.blogfa.com
  • پربازدیدها
  • تازه ها