عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: نیمه شعبان روز مانور شیعه و مهدویت بوده و مسجد مقدس جمکران در این روز میزبان 15 میلیون زائر خواهد بود.
عقیقاحمد حاجی زاده، گفت:  برنامه‌ریزی‌‌های مناسب برای خدمت به منتظران امام عصر(عج) در نیمه شعبان، انجام شده و  نیمه شعبان روز مانور عظیم شیعه در ترویج فرهنگ انتظار است.

وی افزود: مسجد مقدس جمکران همیشه محل حضور خیل عظیم منتظران حضرت ولی عصر(عج) بوده است، به طوری که در سه روز آخر هر هفته 400 هزار نفر به این مسجد مقدس مشرف می شوند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: امسال مسجد مقدس جمکران میزبان 15 میلیون زائر در روز نیمه شعبان خواهد بود و به رغم رشد 100درصدی اسکان زائران، نمی توانیم پاسخگوی همه نیازهای آنان باشیم.

حاجی‌زاده ادامه داد: ستاد نیمه شعبان جمکران از 4 ماه پیش به منظور پاسخگویی بهتر به نیازهای زائران تشکیل شد و به همین جهت، برنامه‌هایی جهت تأمین آب آشامیدنی در صحن اصلی مسجد، تأمین مایحتاج زائران، راه اندازی خودپرداز بانک‌ها در تمام ورودی‌ها، تقویت ایستگاه‌های صلواتی و سامان‌دهی توزیع نذورات، آماده سازی پارکینگ‌ها و ... تدوین شد.

معاون اجرایی مسجد مقدس تصریح کرد‌: از دیگر مشکلات می‌توان به بحث اسکان زائران در اطراف مسجد اشاره کرد که امیدواریم با کمک مسوولان استانی این مشکلات مرتفع شود.

حاجی زاده در پایان خاطرنشان کرد : یکی از نهادهایی که باید در زمینه رفع مشکلات محیطی کمک رسان خادمان حضرت ولی عصر(عج) در نیمه شعبان باشد، نیروی انتظامی و شورای تامین استان است؛ البته دیگر دستگاه ها نیز در این راستا وظایفی بر عهده دارند.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین