عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۲
مسوولان سازمان حج وزيارت، در جلسه‌‌ي امروز تصميمات جديدي براي اعزام زائران ايراني به كربلا گرفتند.

عقیق: محسن نظافتي، مدير كل عتبات سازمان حج وزيارت با اشاره به حملات وحشيانه گروه داعش به مناطق شمال عراق، گفت: در جلسه‌ي امروز مسوولان سازمان حج تصميمات جديدي براي اعزام زائران ايراني به كربلا گرفته شد.
وي افزود: در اين جسله مقرر شد كه پروازهاي زائران كشورمان از بغداد به نجف انتقال يابد و بازگشت زائران نيز از فرودگاه نجف به ايران باشد.
نظافتي ادامه داد: باتوجه به وضعيت امنيتي كه در عراق حاكم شده است و به منظور كمك به اين وضعيت، در حال حاضر زيارت كاظمين براي زائران كشورمان به روز پاياني تدارك ديده شده است.
وي افزود: در صورت تامين امنيت، زائران كشورمان روز هفتم را به كاظمين خواهند رفت و اگر امنيت زائران در روزهاي آينده به بغداد تامين نشود، سفر سه روزه زائران به كربلا، چهار روزه و زيارت كاظمين نيز حذف خواهد شد.
مدير كل عتبات سازمان حج وزيارت تصريح كرد: خوشبختانه نسبت به امنيت زائران ايراني جاي هيچ نگراني وجود ندارد، زيرا بيشتر اين درگيري‌ها در شمال عراق صورت گرفته است كه با كربلا و نجف فاصله زيادي دارد.
وي در پايان يادآور شد: در صورتي كه وضعيت جديدي در عراق ايجاد شود،‌ مسوولان سازمان حج وزيارت در روزهاي آينده تصميمات جديدي نسبت به اعزام زائران به عتبات خواهيم گرفت.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین