عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
منابع خبري از انفجار ۲ خودروي بمب‌گذاري شده در كربلا خبر دادند و مسوولان سازمان حج وزيارت كشورمان نيز اعلام كردند اين حادثه هيچ آسيبي به زائران ايراني نرسانده است و جاي هيچ نگراني در اين خصوص وجود ندارد.

عقیق:شبكه خبري الميادين لحظاتي قبل اعلام كرد كه ۲ خودروي بمب‌گذاري شده امروز در كربلا منفجر شده و شماري شهيد و زخمي برجاي گذاشته است.
مدير كل عتبات سازمان حج وزيارت كشورمان در اين خصوص گفت: اين حادثه در بيست كيلومتري شهر كربلا و در نزديكي يكي از پايگاه‌هاي ايست و بازرسي رخ داده است.
وي افزود: اين حادثه در مسير رفت و آمد زائران ايراني نبوده است و خوشبختانه هيچ حادثه‌اي براي زائران كشورمان رخ نداده است و زائران كشورمان در سلامت كامل هستند.
نظافتي تصريح كرد: جاي هيچ نگراني براي سلامتي زائران وجود ندارد و آن‌ها با امنيت كامل در حال انجام عبادت و زيارت هستند.
همچنين مصطفي قاسمي مدير دفتر سازمان حج وزيارت در عراق در اين خصوص گفت: اين حادثه در بيست كيلومتري شهر كربلا و در ايستگاه ايست و بازرسي شماره
۵۲ رخ داده است.
وي افزود: متاسفانه در اين حادثه عده اي از زائران عراقي كشته و زخمي شده اند ولي اين حادثه در مسير رفت و آمد زائران ايراني نبوده است و و زائران كشورمان در سلامت كامل هستند.
خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج در كربلاي معلي نيز گزارش كرد كه پليس منطقه را محاصره كرده و اجازه تردد در محل را نمي‌دهد.
قاسمي همچنين از تغيير مسير پروازهاي عتبات عاليات از بغداد به نجف خبر داد و گفت طبق برنامه همه پروازهاي بغداد به نجف منتقل مي‌شود.
وي همچنين از ورود و خروج زائران طبق برنامه خبر داد و گفت: زائران در امنيت كامل هستند و هيچ مانعي براي ورود زائران به عراق وجود ندارد و همچنان روند اعزام ادامه دارد.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین