عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
برگزار می شود؛
مراسم احیای شب نیمه شعبان پنج شنبه (۲۲ خرداد) ساعت ۲۴ در حرم رضوی برگزار می شود.

عقیق: مراسم احیای شب نیمه شعبان پنج شنبه (22خرداد) ساعت 24 با حضور مشتاقان حضرت ولی عصر(عج) در صحن جامع رضوی حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار می شود.

در مراسم احیای شب نیمه شعبان حرم رضوی دعای کمیل و زیارت آل یاسین از سوی ذاکران اهل بیت(ع) در صحن جامع رضوی طنین انداز خواهد شد و حجت الاسلام مهدی ماندگاری در این مراسم معنوی به سخنرانی می پردازند.

همچنین جشن میلاد حضرت مهدی(عج) در روز (23 خرداد) در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برای زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با حضور سخنوران و مداحان برجسته کشوری و استانی برگزار می شود.

این گزارش می افزاید، از سوی معاونت های مختلف آستان قدس رضوی برنامه های مختلف فرهنگی و تبلیغی برای اعیاد شعبانیه برای زائران و مجاوران ایرانی و غیر ایرانی تدوین شده است.

برنامه های ویژه نیمه شعبان زائران غیرایرانی در رواق های دارالمرحمه، کوثر، غدیر و مقبره شیخ حر عاملی بعد از ظهر و عصرو نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

حرم مطهر رضوی در ایام مختلف ملی و مذهبی شاهد حضور خیل عظیم زائران و مجاوران است و دراین راستا آستان قدس رضوی برگزاری برنامه های متعددی برای اقشار و گروه های مختلف سنی دردستور کار خود قرار می دهد.

اجتماع بزرگ مهدویون نیز صبح روز میلاد حضرت مهدی(عج) ساعت 10و 30 دقیقه در عرصه میدان شهدا برگزار و اجتماع کنندگان از میدان شهدا همراه با مداحی و مولودی خوانی به سمت بارگاه منور رضوی حرکت می کنند.

گفتنی است؛ پایان اجتماع مهدویون همزمان با حضور اجتماع کنندگان در نمازعبادی سیاسی نماز جمعه خواهد بود.

 

 منبع:شبستان

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین