عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم از اعزام 300 کارشناس مهدوی و برپایی 50 نمایشگاه تخصصی، همزمان با دهه مهدویت در سراسر کشور خبر داد.

عقیق:حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک مهدویت برنامههای گستردهای از سوی مرکز تخصصی مهدویت حوزه، با همکاری ستاد فعالیت های مهدوی، در سراسر کشور اجرا میشود.

وی ادامه داد: برگزاری و پوشش محتوایی بیش از 300 برنامه مهدوی و همچنین اعزام 300 کارشناس مهدویت به اقصی نقاط کشور از جمله این برنامه‌ها است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف توسط مربیان و دانش‌آموختگان مرکز تخصصی مهدویتافزود: برگزاری نشستها، حلقه‌های معرفت، ایستگاههای پرسش و پاسخ مهدوی در روز نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و ... از دیگر برنامههای این مرکز است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم کشوری که با حضور فعال مرکز تخصصی مهدویت در حال برگزاری است، برپایی 50 نمایشگاه تخصصی مهدوی در سطح کشور است.

نصوری خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه مهدویت نرم‌افزاری با عنوان «یار مهدی(عج)» با محتوای مهدوی و حاوی 14 مقاله علمی در اختیار مبلغان و کارشناسان مهدویت کشور قرار می‌گیرد.

وی برگزاری پنج نشست تخصصی در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) را از دیگر برنامه‌های مرکز تخصصی مهدویت اعلام کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های این مرکز می‌توان به برگزاری نشست علمی پرسش و پاسخ به شبهات و سئوالات مهدوی مردم و زائران کریمه اهل بیت(ع) در شب نیمه شعبان اشاره کرد.

این مسئول افزود: در این برنامه حجج اسلام والمسلمین کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت و حسینیان از اساتید و کارشناسان مهدوی به سئوالات و شبهات پاسخ می‌دهند.

نصوری یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که به مناسبت همین ایام در سطح کشور اجرا می‌شود احیای شب نیمه شعبان در تمام استان‌های کشور است.




منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین