عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۳
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن با بیان اینکه امسال در نمایشگاه قرآن به ارائه مشاوره‌های قرآنی در غرفه شورای عالی قرآن می‌پردازیم همچنین از آغاز هماهنگی‌ها برای دیدار قرآنیان با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

عقیق: محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن با اشاره به حضور شورای عالی قرآن در بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم گفت: طی سال‌های گذشته که مسئولیت بخش محافل و مراسم نمایشگاه قرآن را برعهده داشتیم، یک هم‌افزایی بین محافل قرآنی شورا با محافل و مراسم نمایشگاه قرآن ایجاد می‌شد که البته مسئولیت بخش محافل و مراسم امسال به سازمان دارالقرآن الکریم واگذار شده است.

به عنوان شورای عالی قرآن در نمایشگاه قرآن حضور پیدا می‌کنیم
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن افزود: با توجه به اینکه مسئولیت بخش محافل و مراسم نمایشگاه قرآن به سازمان دارالقرآن واگذار شده به طور قطع مسئولان این بخش برنامه‌هایی را به طور مستقل پیش‌بینی می‌کنند و ما نیز به عنوان شورای عالی قرآن در این نمایشگاه حضور خواهیم داشت که امیدواریم با برپایی یک غرفه مناسب برنامه‌های خود را به خوبی ارائه کنیم.

ارائه مشاوره در زمیه قرائت و حفظ از سوی شورای عالی قرآن
وی افزود: امسال با حضور در نمایشگاه قرآن به ارائه مشاوره‌های قرآنی با حضور اساتید قرآنی در غرفه شورای عالی قرآن می‌پردازیم. هر شب یکی از اساتید قرآنی در غرفه حضور پیدا می‌کند تا به سوالات مراجعه‌کنندگان در بخش قرائت و حفظ پاسخ دهد.
میرزاجانی در ادامه عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های مهمی که هم‌اکنون برنامه‌ریزی آن در شورای عالی قرآن آغاز شده هماهنگی برای مراسم دیدار جامعه قرآنی با رهبر معظم انقلاب است که هرساله در نخستین روز از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

مشغول تعیین مقدمات برای دیدار قرآنیان با رهبر معظم انقلاب هستیم
وی ادامه داد: هم‌اکنون که در آستانه برگزاری دیدار جامعه قرآنی با رهبر معظم انقلاب هستیم از حیث کارشناسی مشغول تعیین مقدمات این جلسه هستیم و براین اساس آماده‌سازی مجریان مراسم و قاریان و حافظانی که در این مراسم اجرا خواهند داشت انجام می‌دهیم.
وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم نشست آبرومندی که مورد پسند مقام معظم رهبری باشد همزمان با طلیعه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان و حافظان در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار کنیم.

 

منبع:ایکنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین