عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
مولودی خوانی حاج احمد نیکبختیان و حاج حسین هوشیار در هیئت آل یاسین
کسی فکر نکند که جوانها گرفتار شیطان هستند و پیرمردها شیطان ندارند. شیطان هایشان باهم فرق دارند. باید توجه داشته باشیم در هر سنی نوع گناه و خطا فرق می کند.
گزارش تصویری

عقیق: جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) به همت هیئت آل یاسین(ع) در حسینیه حاج همت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام قاسمیان سخنرانی کرد و حاج احمد نیکبختیان و حاج حسین هوشیار و دیگر ذاکران اهل بیت(ع) مداحی کردند.

نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام قاسمیان رابخوانید؛

* نامه 31 نهج البلاغه امیر المومنین به امام مجتبی علیهماالسلام در بازگشت از جنگ صفین است. ولی بعضی ها می گویند این نامه به یک جوان است. این نامه بسیار بلند است و قابل توصیه به شما است که در نهج البلاغه این نامه را بخوانید. در بخشی از این نامه آمده است که یکی از اصول کلی اخلاق که بسیاری از روابط اجتماعی را پوشش می دهد همین است که پیغمبر(ص) هم مرتب این را توصیه می کرده که بهترین راه توسعه روابط اجتماعی این است که خودمان میزان بگذاریم بین خودمان و دیگران. آن وقت که هرچیزی را که برای خودت پسندیدی برای دیگران هم دوست داشته باش. شما این توصیه را در زندگی عملیاتی بکنید، معلوم می شود چقدر تاثیر گذار است.

*آیا خوشتان می آید اسرار شما را فاش کنند؟ پس اسرار دیگران را فاش نکن.

*اگر یک اشتباه می کنید، مسلما دوست ندارید کسی آن را بازگو کند.

*کسی فکر نکند که جوانها گرفتار شیطان هستند و پیرمردها شیطان ندارند. شیطان هایشان باهم فرق دارند. باید توجه داشته باشیم در هر سنی نوع گناه و خطا فرق می کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
0
0
اقای دوربینی هم تو فیلم هست :D
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین