عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۲
ویژه‌برنامه «مادران چشم به راه»-فرهنگسرای تهران
عصر دوشنبه ۱۹خردادماه۹۳ در مراسم بزرگداشت مادران شهدان گمنام واقع در فرهنگسرای تهران که به مناسبت روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد، از شماری از مادران شهدای گمنام و جاویدالاثر تجلیل شد.
عقیق: مراسم ویژه‌برنامه «مادران چشم به راه» در فرهنگسرای تهران واقع در منطقه 22 شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام قربانپور در سخنان کوتاهی با اشاره به نحوه شکل‌گیری این مراسم گفت: در جمع ما مادرانی حضور دارند که سالها است که نمی‌دانند فرزندانشان کجا هستند و نمی‌دانند که بر جگر گوشه‌هایشان چه گذشته است. این مادران هر روز و هر شب منتظر این هستند که یک بند استخوان از فرزندانشان به آنها برسد.

در ادامه این برنامه عبدالجبار کاکایی به شعرخوانی در مورد مادران شهدا پرداخته که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفته و احساسات آنها را منقلب کرد.

وی در سخنان کوتاهی گفت: اعتراف می‌کنم که هرگاه دست به قلم برده‌ام برای اینکه شعر تازه‌ای را بسرایم همواره تلاش کرده‌ام که از راه شما شهدا و پدران و مادران منحرف نشوم.

همچنین در بخش دیگری از این ویژه‌برنامه از 6 مادر شهید با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام جواد میلانی، رئیس ستاد اقامه نماز منطقه 22 و معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تهران تجلیل به عمل آمد.

اسامی شهدایی که از مادران آنان تقدیر شد به شرح زیر است:

1- جاویدالاثرحاج احمد متوسلیان

2- شهید محسن آدینه‌وند

3- شهید محرم پرستار‌منصوری

4- شهید سید کریم سجادی

5- شهید سید عارف ضیاء

6- شهید عبدالحمید صفایی

منبع:تسنیم 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین