عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
از «سفیر آفتاب» تا جشن «شکوفه‌های مهدوی»؛
مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران از برپایی جشن‌های گسترده مهدوی در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: همایش بزرگ شکوفه‌های مهدوی با حضور هزار نفر از کودکان با سربند «سرباز کوچولو امام زمان(عج)» برگزار می‌شود.

عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عباسیان مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران در خصوص برنامه‌های این بنیاد به مناسبت دهه مهدویت و روز نیمه شعبان گفت43 :برنامه مهدوی در سطح استان تهران در قالب برنامه مختلف فرهنگی، هنری و عقیدتی برگزار می‌شود، جشن خیابانی «سفیر آفتاب» با استودیو سیار به اجرای برنامه‌های متنوع شاد در چهار نقطه از سطح استان می‌پردازد.

وی افزود: نخستین برنامه «سفیر آفتاب» روز گذشته(یکشنبه 18 خرداد ماه) در شهرک الماسی برگزار شد، در روز دوشنبه در جوار بارگاه حضرت سیدالکریم(ع) در شهرری، سه‌شنبه در شهر قدس و روز چهارشنبه هم در پارک دانشجو تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

حجت‌الاسلام عباسیان همچنین از اعزام مبلغ مهدوی به مساجد، حسینیه‌ها و مدارس سطح استان در این دهه خبر داد و گفت: همایش بزرگ شکوفه‌های مهدوی روز پنج‌شنبه 21 خرداد ماه با حضور بیش از دو هزار نفر از کودکان و مادرانشان در حسینیه فاطمه زهرا(ع) سپاه محمد رسول‌الله(ص) در میدان سپاه پادگان ولیعصر(عج) از ساعت 9 تا 12 با حضور حجت‌الاسلام راستگو برگزار می‌شود که همگی این شکوفه‌های مهدوی سربند «سرباز کوچولو امام زمان(عج)» بر پیشانی خواهند داشت.

وی ادامه داد: همایش «زن و انتظار» نیز در مجمتع فرهنگی سرچشمه با حضور دانش‌آموختگان از راه دور معارف مهدویت و طرح «12-12»، فردا(سه‌شنبه 20 خرداد ماه) از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود، همچنین برنامه مشابه‌ای در ورامین روز چهارشنبه 21 خرداد با حضور بانوان فرهنگی بر پا می‌‌شود.

مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران با اشاره به راه‌اندازی دفاتر ورامین و شهر قدس بنیاد متبوعش در آستانه ولادت حضرت حجت(عج) گفت: مراسم احیا و شب‌زنده‌داری نیمه شعبان (شب جمعه 22 خرداد ماه) در بیش از 40 مسجد پایتخت از ساعت 12 تا 3:30 بامداد برگزار خواهد شد.

  

 منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین