عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
اين كتاب مستند به روايات وارده در باره شب نيمه شعبان و روز آن و اعمال عبادي اين ايام شريف است كه از سوي بعثه‌ِ مقام معظم رهبري منتشر و در اختيار روحانيون قرار گرفت.

عقیق: مدير برنامه محصولات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري گفت: كتاب «ماه تمام» ويژه اعمال نيمه شعبان در اختيار روحانيون قرار گرفت.
وي افزود: با توجه به اينكه در شب نيمه شعبان دعا و نيايشهاي خاصي وارد شده است و به احياي آن شب نيز تاكيد شده دفاتر نمايندگي بعثه در مكه، مدينه و كربلا نيز ميتوانند محتواي آماده شده را در اختيار روحانيون و مسوولان فرهنگي هتلها قرار دهند.
حجت‌الاسلام حاجي‌ابراهيمي تصريح كرد: اين كتاب مستند به روايات وارده در باره شب نيمه شعبان و روز آن و اعمال عبادي اين ايام شريف است.
وي افزود: در حال حاضر اين كتاب از طريق سامانه آموزش مجازي در اختيار روحانيون كاروانهاي عمره و عتبات عاليات قرار گرفته است.
مدير برنامه محصولات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري ادامه داد: اين كتاب توسط مديريت برنامه و محصولات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري به عنوان محتواي برنامه فرهنگي نيمه شعبان آماده شده است.
كتابخانه تخصصي حج وزيارت به عنوان نخستين كتابخانه ديچيتالي در پايگاه اطلاع رساني حج وزيارت با بيش از يكهزار عنوان كتاب با موضوع حج وزيارت به نشانيhttp://lib.hajj.ir/View/fa/defaultقابل دسترسي عموم مردم است.


 


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین