عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
حجت الاسلام جواد محمدزمانی خبر از انتشار کتابش داد و گفت: اسم این کتاب «دلواپسی‌های اویس» است و انتشارات جمهوری آن را منتشر می‌کند.

عقیق: حجت الاسلام جواد محمدزمانی خبر از انتشار کتابش داد و گفت: اسم این کتاب «دلواپسی‌های اویس» است و انتشارات جمهوری آن را منتشر می‌کند.

وی افزود: البته نسخه دیجیتالی این کتاب توسط این نشر در نمایشگاه کتاب عرضه شده بود اما هم اکنون نسخه چاپی کتاب در دست انتشار است و مراحل پایانی انتشار را می‌گذراند.

محمدزمانی درباره محتوای اشعار کتاب اظهار داشت: اشعار کتاب اشعار آیینی هستند در وصف معصومان علیهم السلام و شامل 30 غزل و 2 قصیده و یک مثنوی می‌شوند.

وی درباره دلیل نامگذاری کتاب هم اظهار داشت: اویس شخصیتی است که در عالم اسلام نماد عاطفه و محبت به پیامبر اکرم(ص) است و از آنجا که اشعار این کتاب نیز از سر محبت به خاندان عصمت و طهارت سروده شده‌اند این نام را برای کتاب برگزیده‌ام.

این شاعر در پاسخ به این سوال که آیا در این کتاب به همه معصومان شعری تقدیم شده است یا خیر،‌ گفت: این مجموعه درباره همه معصومان شعر ندارد اما درباره بعضی از امامان و شخص پیامبر (ص) در این مجموعه شعر آمده است.

این کتاب نخستین کتاب شعر حجت الاسلام جواد محمدزمانی است.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین