عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۴
نخستین نرم‌افزار تلفن همراه هوشمند مهدوی با عنوان «در انتظار آفتاب» به مناسبت میلاد سراسر نور ولی‌عصر(عج) و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت تولید شد.

عقیق: مسعود دریس معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و مدیر پورتال جامع مهدویت  با اعلام این خبر گفت: نرم‌افزار تلفن‌ همراه هوشمند «در انتظار آفتاب» در دو رده سنی نوجوان و بزرگسال با هدف توسعه و ترویج فرهنگ انتظار و فرهنگ مهدویت در قالب مسابقه تولید شده است.


وی با اشاره به اینکه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در نظر دارد به زودی نسخه عربی زبان این نرم‌افزار را در اختیار مخاطبان حاشیه خلیج فارس قرار دهد، افزود: این نرم‌افزار تلفن همراه هوشمند شامل سؤالاتی در حوزه‌های مرتبط با موضوع مهدویت نظیر علائم ظهور، امام زمان در احادیث و قرآن و ... است.

دریس با بیان اینکه مسابقه «در انتظار آفتاب» از نیمه شعبان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: این مسابقه در قالب سؤالات چهار گزینه‌‌ای طراحی شده است که در ازای هر پاسخ صحیح امتیازی به کاربر تعلق می‌گیرد، البته سیستم به کاربر این امکان را می‌دهد بعد ارسال شماره همراه و دریافت رمز عبور به قسمت بخش مسابقه وارد شده و پاسخ‌های خود را وارد کند.

وی ادامه داد: به 20 نفر از کسانی که بیشترین رکورد را کسب کنند- در دو رده سنی بزرگسال و نوجوانان- 20 تبلت در روز عید قربان اهدا می‌شود. این نرم‌افزار از روز نیمه شعبان از طریق کافه‌بازار قابل دانلود است و در دو نسخه اندروید و ios)مخصوص گوشی‌های اپل) طراحی شده است. 

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)  همچنین از برگزاری نخستین اجلاس سراسری برگزیدگان معارف مهدویت خبر داد و گفت: بیش از 450 نفر از برگزیدگان معارف مهدویت در دوره مقدماتی و تکمیلی در روزهای 29 و 30 خرداد ماه جاری (پنج‌شنبه و جمعه) در مجتمع مهدی‌یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران با رویکرد معرفت‌افزایی و مهارت‌افزایی گرد هم می‌آیند.

 به مناسبت دهه مهدویت، 10 بروشور مهدوی متناسب با عناوین این دهه از سوی معاونت طرح و برنامه بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) تولید شده است که علاقه‌مندان برای دریافت رایگان این بروشورهای مهدوی می‌توانند از اینجا اقدام کنند.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین