عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
مسئول کانون فرهنگی‌ ـ هنری حضرت قائم (عج) آستارا از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی برادران و خواهران این شهرستان به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

عقیق: محمد سبلانی با اشاره به برنامه‌های موسسه مذکور در نیمه شعبان اظهار کرد: به مناسبت ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) مسابقه بزرگ قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقه قرآن را با مشارکت موسسه قرآنی دارالقرآن  المهدی (عج)، کانون فرهنگی ‌ـ هنری حضرت قائم (عج) و اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا ذکر کرد.

مسئول کانون فرهنگی ‌ـ هنری حضرت قائم (عج) آستارا برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی در جلوگیری از ترویج فرهنگ غلط غربی در جامعه را دارای نقش اساسی دانست.

وی شناخت قاریان، کشف استعدادها و پرورش قاریان جوان را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

سبلانی مسابقه قرآنی را در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال و در بخش خواهران و برادران بیان کرد و یادآور شد: به نفرات برتر این مسابقه به رسم یادبود جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی زمان برگزاری این مسابقه را صبح و عصر روز سه‌شنبه 20 خرداد ماه جاری ذکر کرد و متذکر شد: مسابقه قرآن خواهران ساعت 9 صبح و مسابقه برادران ساعت 15 عصر در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دوشنبه 19 خرداد آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه بزرگ قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: قاریان شهرستانی برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به موسسه دارالقرآن‌ المهدی (عج) مراجعه کنند.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین