عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹
اکبر خلیلی از نگارش تازه‌ترین اثر خود در قالب رمان با موضوع قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) خبرداد.

عقیق: اکبر خلیلی نویسنده پیرامون تازه‌ترین اثر خود اظهار داشت: به تازگی نوشتن کتابی با مضمون حضرت عباس علمدار کربلا را آغاز کرده‌ام.

وی در ادامه موضوع کتاب را بدیع دانست و با تاکید بر اینکه برای تالیف آثار بسیاری مطالعه کرده‌ام، بیان کرد: برای تالیف این اثر که در قالب رمان ارائه خواهد شد مطالعات و تحقیقات فراوانی انجام داده‌ام و این روند مطالعه تا دو سال دیگر هم ادامه خواهد داشت.

خلیلی ادامه داد: این رمان بر مبنای نذر یک فردی نگاشته می‌شود، این فرد نذر کرده بود تا از یک نوینسده بخواهد در برابر تالیف این رمان وجه پرداخت کند، اما بنده بدون دریافت وجه در حال نوشتن این رمان هستم و به خاطر دلم می‌نویسم.

نویسنده «ترکه‌های درخت آلبالو» در پایان سخنان خود زمان طولانی را برای تالیف توصیف کرد و اطلاعات بیشتر پیرامون این رمان را به زمان دیگری موکول کرد.

اکبر خلیلی در سال 1325 در خیابان شهباز (17 شهریور کنونی) متولد شد و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در رشته ادبی ادامه داد. در سالهای دفاع مقدس از خبرنگاران جنگ بوده و اکنون نیز از اعضای روزنامه‌نگاران مسلمان است.

وی علاوه بر دبیری سرویس ادبی روزنامه جمهوری اسلامی با روزنامه‌های کیهان و جوان نیز همکاری داشته است.

از بین آثار او رمان ترکه‌های درخت آلبالو، چندین جایزه از وزارت ارشاد و آثار برگزیده دفاع مقدس برده و داستان امام برای من آمد از مجموعه هفده به علاوه سه نیز جایزه بهترین داستان کوتاه مهر را به خود اختصاص داده است.

آثار: مجموعه داستان: هفده به علاوه سه، کارون پر از کلاه، شما نمی‌توانید ببینید، ادبیات گزیده، نون تافتون (زیر چاپ)،

رمان: ترکه‌های درخت آلبالو، چرا یکی شاهزاده می‌شود، فتوا (3 جلد، زیر چاپ)، گام‌به‌گام با انقلاب (2 جلد، تاریخی) شهر سدر و زیتون (سفرنامه لبنان، زیر چاپ)، کعبه هفتاد (سفرنامه‌ شبه رمان).


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین