عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۳۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
در حالي كه تروريستهاي تكفيري همچنان به حملات وحشيانه خود عليه مردم بيگناه به ويژه زائران عتبات عاليات در عراق ادامه مي دهند، ارتش نيز به نابودي تروريستها نزديك مي شود.
عقیقسالروز شهادت امام موسي كاظم (ع) يادآور آثار تروريسم سياه است كه زائران را به طرز وحشيانه هدف قرار داده است به طوري كه شاهدان و خانواده‌هاي قربانيان هنوز جنايت هولناك تروريستهاي تكفيري در سال ۲۰۰۵ را از ياد نبرده اند كه در اين حادثه بيش از هزار زائر بيگناه به شهادت رسيدند.

اين در حالي است كه رسانه‌هاي عراقي از نزيك شدن نيروهاي امنيتي به زمان نابودي گروههاي تروريستي موسوم به داعش خبر داده اند.

اقدام تروريستهاي داعش در انفجار بمب و خودرو بمبگذاري شده در مناطق الشعب، المنصور، پل محمد القاسم و ميدان الزهراء دركاظمين، جنايتي را به اذهان يادآوري مي‌كند كه گروههاي تروريستي مرتكب شدند و بيش از هزار زن و كودك و مرد در اين جنايت تروريستها به شهادت رسيدند.

جنايات تروريستها هرگز سبب بازداشتن زائران از زيارت عتبات عاليات نشده است و كاروانهاي زائران در طول سه روز برگزاري مراسم سالروز شهادت امام موسي كاظم (ع) ترسي از تهديدهاي تروريستها نداشته اند.

الحاج كاظم زبون از منطقه البلديات كه در امر خدمت رساني به زائران عتبات عاليات فعال است، تاكيد مي‌كند عراقي‌ها هيچ اعتنايي به تهديدهاي تروريستهاي داعش نمي‌كنند و شعائر و مراسم خود را با وحدت و يكپارچه انجام مي‌دهند.

بر اساس اين گزارش، امسال ميليونها زائر كه برخي تا هشت ميليون هم برآورد كرده اند در مراسم سالروز شهادت امام هفتم شيعيان دركاظمين با وجود تهديدهاي تروريستهاي تكفيري شركت كردند.

منبع:حج 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین