عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) جدیدترین محصولات خود را از محل سی‌دی فرهنگ موضوعی تفاسیر، پژوه‌یار و همراه با مبلغان در نمایشگاه جنبی سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم عرضه کرد.
عقیقاین نرم افزار‌ها همزمان با سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سالن اجلاس سران عرضه شده است.
 
مدیریت استناد دهی و ساماندهی منابع به زبان فارسی، عربی و انگلیسی بخشی از محتوای نرم افزار پژوه‌یار محسوب می‌شود.
 
کودک نابغه قرآنی به سالن اجلاس سران آمد
 
غرفه شهر فرشته‌ها با نرم افزار «کودک نابغه قرآنی» که در سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور یافته است، کودکان را با مفاهیم قرآنی و ... آشنا می‌کند. 
 
در این غرفه نرم‌افزارهایی همچون آموزش نقاشی، آموزش کاردستی و آموزش زبان انگلیسی و عربی در معرض دید و فروش گذاشته شده است.
 
محمدکارگر مسئول غرفه شهر فرشته‌ها در این باره به خبرنگار ستاد خبری مسابقات قرآن کریم گفت: آموزش زبان چون دو زبانه است به راحتی با کودکان ارتباط برقرار می‌کند و مفاهیم را به راحتی به کودکان منتقل می‌کند.
 
وی ادامه داد: نرم افزارهای ساخت ما به کشورهای اروپایی و آمریکایی هم رفته است و باعث افتخار است که نرم افزار ساخت ایران به دلیل کیفیت بالا مخاطبان زیادی جذب کرده است مثلاً یک کودک انگلیسی زبان به راحتی می‌تواند با مفاهیم داخل نرم افزارها ارتباط برقرار کند و این را در کشور دیگری ندیده‌ایم.
 
کارگر در پایان گفت: با این حال متأسفانه حمایت نمی‌شویم و اگر حمایت شویم نرم افزارهای ماندگار دیگری تولید خواهیم کرد.
 
نمایشگاه عکس از مراحل ساخت و نصب ضریح امام حسین (ع) 
 
مجموعه‌‌ای عکس از مراحل ساخت و نصب ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) در ایران و کربلای معلی در حاشیه سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در محل سالن اجلاس سران به نمایش درآمده است.
 
در این نمایشگاه 20 قطعه عکس به نمایش گذاشته است. 
 
این نمایشگاه به همت خبرگزاری تسنیم برپا شده است.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین