عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
جعفر فردی:
نماینده ایران در سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران پس از پایان تلاوتش در دومین روز رقابت‌ها گفت: رقابت‌ها، خیلی جمع و جور و مسابقه‌ای بود و از قرائت خود راضی هستم.
عقیقجعفر فردی، نماینده ایران در سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران دیشب پس از پایان تلاوتش در گفت‌وگویی اظهار کرد: قرار بود که بعد از نماز مغرب و عشاء تلاوت داشته باشم که تماس گرفتند و گفتند که باید قبل از نماز مغرب و عشاء تلاوت خود را انجام دهم.
وی درباره سطح تلاوت‌های دومین روز از مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: رقابت‌های امروز خیلی جمع و جور، مسابقه‌ای و تر و تمیز بود و بنده نیز از تلاوت خود راضی هستم.
فردی ادامه داد: قبل از آغاز تلاوت کمی استرس داشتم، اما با این حال از تلاوت خودم راضی هستم و باید ببینیم که داوران چگونه نمره می‌دهند.
وی درباره سطح تلاوت سایر شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی از شرکت کنندگان خوب بودند و تلاوت‌های خوبی داشتند. نماینده اندونزی خیلی خوب بود و چند قاری دیگر هم تلاوت‌های خوبی داشتند.
وی در پایان عنوان کرد: به طور کلی اکثر شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن، تجویدشان ضعیف است و در وقف و ابتدا نیز مشکل دارند.

یادآوری می‌شود، سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق تا دوازدهم خردادماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار می‌شود.


منبع:ایکنا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین