عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۳
سردار خضرایی خبر داد
مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام و مفقود الاثر برادران علیرضا و عبدالرحمن گلچینی پس از سال‌ها دوری از یکدیگر، عصر روز شنبه ۱۰ خرداد ماه در مقبره الشهدای باغ موزه دفاع مقدس دیدار می‌کنند.
عقیقشهدای گمنام و مفقود الاثر برادران علیرضا و عبدالرحمن گلچینی پس از سالها دوری از یکدیگر، عصر روز شنبه دهم خرداد ماه93 در مقبره الشهدای باغ موزه دفاع مقدس دیدار می‌کنند.

جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید "علیرضا گلچینی" که به تازگی تفحص و شناسایی شده است در جوار مزار برادر شهیدش عبدالرحمن که پیش از این به عنوان شهید گمنام در باغ موزه دفاع مقدس به خاک سپرده شده بود، برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دو برادر شهید در عملیات خیبر به شهادت رسیده و تاکنون مفقود الاثر بوده‌اند که پیکر یکی از آنان در سال 1390 و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همراه پیکر 7 شهید دیگر در مقبره الشهدای باغ موزه دفاع مقدس به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده است.

مشاور شهردار تهران اظهار داشت: اخیراً و به دنبال تفحص و شناسایی شهید علیرضا گلچینی از طریق آزمایشات پزشکی هویت برادر شهیدش که به عنوان شهید گمنام در باغ موزه دفاع مقدس به خاک سپرده شده بود مشخص شد و بنابر تمایل خانواده این شهیدان پیکر شهید تازه تفحص شده در جوار پیکر مطهر برادرش به خاک سپرده می‌شود.

سردار خضرایی در پایان ضمن دعوت از امت شهید پرور و قدرشناس تهران برای حضور در مراسم تشییع و تدفین شهید علیرضا گلچینی افزود : پیکر این شهید ساعت 14:30 ابتدا در محله مشیریه تهران تشییع و سپس در ساعت 17:00 طی مراسمی در محل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت واقع در بزرگراه شهید حقانی جنب مترو شهید حقانی، روبروی پارک طالقانی به خاک سپرده می‌شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین