عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
در تهران؛
پنجمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی دقایقی پیش در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد.
عقیقپنجمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآن امروز، هفتم خردادماه به منظور معرفی 14 بانوی فعال قرآنی و تجلیل از آنها با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، معصومه فرزانه، مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و بیش از دو هزار نفر از بانوان قرآنی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد.

سخنران این مراسم آیت‌الله محمدی ری‌شهری و حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه است.
در بخش پایانی این مراسم 14 نفر از بانوان فعال قرآنی در 12 عرصه «ایثار و فداکاری»، «پژوهش‌های قرآنی»، «آموزش‌های قرآنی»، «تبلیغ و ترویج»، «مدیریت قرآنی»، «حفظ قرآن»، «داوری قرآن»، «فعالیت‌های قرآنی هنری»، «نرم‌افزارها و سایت‌های قرآنی»، «خانواده قرآنی»، «افتخارآفرینان قرآنی» و «واقفان قرآنی» تجلیل می‌شوند.

بنابراین گزارش، همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی از جمله برنامه‌های جنبی مسابقات بین‌المللی قرآن است که هرساله همزمان با برگزاری این مسابقات به منظور تجلیل از بانوان فعال و موفق قرآنی برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طی پنجم تا دوازدهم خردادماه با حضور 120 قاری و حافظ در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین