عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۰۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
نخستین اجلاس سراسری مدیران و فعالان مجموعه‌های مهدوی کشور با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

عقیقمسعود دریس معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اعلام این خبر گفت: این اجلاس 8 و 9 خرداد ماه جاری در اردوگاه مهدی یاوران جمکران با هدف معرفت‌افزایی و مهارت‌افزایی شرکت‌کنندگان  برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اجلاس دو روزه سه کارگاه معرفت‌افزایی و سه کارگاه مهارت‌افزایی مهدوی برای بیش از 300 نفر از فعالان مهدوی برپا می‌شود.

دریس ابراز داشت: در این اجلاس مدیران بیش از 120 شعبه استانی و شهرستانی، بیش از 30 کانون مهدویت، مدیران کانون‌های تخصصی مساجد، مؤسسات مهدوی، مهدیه‌ها و هیآت مهدوی به همراه مهدی یاورانشان حضور دارند.

وی با اشاره به حضور بیش از 330 مدیر و فعال مهدوی در این اجلاس ادامه داد: در نخستین اجلاس سراسری مدیران و فعالان مجموعه‌های مهدوی کشور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) و سردار رحیم صفوی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) درباره برنامه‌ای این اجلاس دو روزه اظهار داشت: بررسی فعالیت‌های مهدوی صورت گرفته، تشریح برنامه‌های نیمه شعبان سال جاری، انسجام هر چه بیشتر فعالیت‌های مهدوی، همگرایی و هم‌افزایی بیشتر مجموعه‌های مهدوی، انتقال تجربیات و آشنایی شرکت کنندگان با اهداف بنیاد و تصمیم‌گیری در خصوص تقویم اجرایی برنامه نیز از جمله برنامه‌های این اجلاس است.

وی با بیان اینکه این اجلاس به همت معاونت طرح و برنامه و امور شعب بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود، افزود: از دیگر برنامه‌های دیگر این مراسم حضور مدیران و فعالان مهدوی در محفل انس با امام زمان(ع) در مسجد مقدس جمکران و دریافت نشان خادم افتخاری مسجد مقدس و همچنین تقدیر از فعالان مهدوی است.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین