عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
در پي انفجارهاي اخير كاظمين اعلام شد:
قاسمي روز پنجشنبه و بدنبال وقوع چند مورد انفجار در كاظمين عراق گفت: زائران ايراني در كاظمين روز گذشته اين شهر را ترك كرده بودند و در زمان وقوع انفجارها در كاظمين زائر ايراني وجود نداشته است.

عقیق: قاسمي بدنبال وقوع چند مورد انفجار در كاظمين عراق به خبرنگار پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي گفت :زائران ايراني در كاظمين روز گذشته اين شهر را ترك كرده بودند و در زمان وقوع انفجارها در كاظمين زائر ايراني وجود نداشته است.

وي ادامه داد: دفتر سازمان حج و زيارت در عراق سفرها را به گونه‌اي برنامه‌ريزي كرده است كه از روز گذشته تا يكشنبه هيچ زائر ايراني در كاظمين حضور نخواهد داشت.

مسئول دفتر نمايندگي حج و زيارت در عراق خاطرنشان كرد: زائراني كه قرار بود در اين ايام به شهر كاظمين سفر كنند، با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده تا بعدازظهر روز گذشته سفر خود را انجام دادند تا در اين ايام به اين شهر سفر نكنند و خوشبختانه تاكنون تمام زائران در سلامت كامل به سر مي‌برند.

همچنين در انفجارهاي امروز كاظمين شماري از زائران كشته و مجروح شده اند كه در اين انفجارها هيچ ايراني حضور نداشت و خوشبختانه زائران كشورمان در سلامت كامل هستند.



منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین