عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۷۰۳
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۷
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از اعزام زائرين عمره گزار به عتبات عاليات خبر داد.

عقیق: محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: ستاد عمره به لطف پروردگار پس از اعزام دانشگاهيان به سرزمين وحي و در راستاي حفظ ارتباط معنوي با دانشگاهيان عمره گزار و برگزاري جلسات پس از سفر، اقدام به برنامه ريزي براي طرح «از حرم تا حرم» و اعزام كاروان‌هاي عمره به عتبات عاليات كرده است.

وي افزود: با توجه به تقاضاي زائران و مديراني كه در سال گذشته و يا سال جاري به عمره اعزام شده اند، دانشگاهيان عمره گزاري كه تمايل دارند به اتفاق هم كارواني‌هاي عمره خود به عتبات عاليات اعزام شوند، مي‌توانند با مدير كاروان خود تماس بگيرند تا مقدمات اعزام ايشان در ماه‌هاي مرداد و شهريور ماه سال جاري فراهم شود.

زارع گفت: اعزام بر اساس دوري و نزديكي به مرز، به دو صورت زميني يا هوايي خواهد بود و قيمت‌ها بر اساس قيمت‌هاي اعلام شده سازمان حج و زيارت خواهد بود.

وي ادامه داد: از هر كاروان عمره بنا بر درخواست زائرين، ۱ يا ۲ كاروان با همان عوامل كاروان عمره، يعني مدير، روحاني و معاون اعزام خواهند شد و برنامه‌هاي فرهنگي ويژه اي براي كاروان‌هاي عتبات تدارك ديده شده است.

معاون اجرايي ستاد عمره گفت: هنوز تصميم گيري براي اعطاي تسهيلات به زائرين عتبات اتخاذ نشده است.

گفتني است؛ دانشجويان عمره گزار نياز به ثبت نام و شركت در قرعه كشي ندارند و جهت اعزام كافيست با مديران كاروان‌هاي عمره خود تماس بگيرند.

لازم به ذكر است؛ فراخوان ثبت نام از دانشگاهيان سراسر كشور كه متقاضي اعزام به عتبات عاليات هستند، متعاقبا از سايت لبيك اعلام خواهد شد.



منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین