عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۶۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
مرحوم پدرم درنگي كرده سپس فرمودند: فقط زيارت ابا عبدالله الحسين– عليه السلام -. عرض كردم: شما مي‌دانيد اكنون روابط بين ايران و عراق تيره و تار است و راه كربلا بسته، چه كنم؟ فرمود: در مجالس و محافلي كه جهت عزاداري امام حسين– عليه السلام - برپا مي‌شود شركت كن، ثواب زيارت امام حسين را به تو مي‌دهند.

عقیق: مرحوم حجت الاسلام اميني فرزند علامه مي‌گويد:
"
پس از گذشت چهار سال از فوت مرحوم پدر بزرگوارم ايشان را در خواب ديدم كه شاداب و خرسند است. جلو رفته و پس از سلام و دست بوسي عرض كردم: پدر جان! در آنجا چه عملي باعث سعادت و نجات شما گرديد؟ پاسخ دادند: نمي‌دانم چه مي‌گويي. قدري واضح‌تر و روشن‌تر بگو! گفتم: آقا جان! شما اكنون از ميان ما رخت بر بسته ايد و به جهان ديگر منتقل شده ايد. در آنجا كه هستيد كدامين عمل باعث نجات شما گرديد؟

مرحوم پدرم درنگي كرده سپس فرمودند: فقط زيارت ابا عبدالله الحسين– عليه السلام -. عرض كردم: شما مي‌دانيد اكنون روابط بين ايران و عراق تيره و تار است و راه كربلا بسته، چه كنم؟ فرمود: در مجالس و محافلي كه جهت عزاداري امام حسين– عليه السلام - برپا مي‌شود شركت كن، ثواب زيارت امام حسين را به تو مي‌دهند. سپس فرمودند: پسر جان! در گذشته بارها تو را يادآور شدم و اكنون به تو توصيه مي‌كنم كه زيارت عاشورا را هيچ وقت و به هيچ عنوان ترك و فراموش نكن. مرتباً زيارت عاشورا را بخوان و بر خودت وظيفه بدان. اين زيارت داراي آثار و بركات و فوائد بسياري است كه موجب نجات و سعادتمندي در دنيا و آخرت تو مي‌باشد. "

سرانجام اين عالم عامل در روز جمعه بيست و هشتم ربيع الثاني سال ۱۳۹۰ هجري قمري برابر با دوازدهم تيرماه سال ۱۳۴۹ شمسي در سن ۶۸ سالگي در تهران از دنيا رفت و پس از تشييع در نجف اشرف و در كنار كتابخانه عمومي اميرالمومنين– عليه السلام - در حرم مطهر اميرمؤمنان به خاك سپرده شد.



منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین