عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
نرم افزار مجموعه آثار سيد بن طاووس به دو زبان عربي و فارسي در قم توليد شد.

عقیق: كار‌شناس بخش توليد مركز نور اظهارداشت: اين نرم افزار حاوي متن كامل ۲۸عنوان كتاب در ۳۲ جلد از آثار رضي الدين سيد بن طاووس به زبان عربي و فارسي است.

محمد رضا همت آبادي افزود: اين نرم افزار در قالب ۱۵ موضوع از جمله تفسير، عرفان، عقايد، اخلاق اسلامي، ردّيه‌ها و دفاعيه‌ها، اثبات امامت و ولايت، استخاره، مهدويت، نجوم، واقعه كربلا، دعا و زيارت و آداب سفر و غيره است.

وي با اشاره به كتب موجود در اين نرم افزار بيان داشت: محاسبه نفس پيشگيري از وقوع جرم، متن و ترجمه كشف المحجه لثمره المهجة، اقبال الاعمال (طبع قديم)، جمال الاسبوع بكمال العمل المشروع، فرج المهموم، اللهوف علي قتلي الطفوف، مهج الدعوات و منهج العبادات از جمله كتب موجود در اين نرم افزار ارزشمند است.

وي ادامه داد: از قابليت‌هاي اين نرم افزار مي‌توان به ارتباط و مقايسه متون موجود در برنامه، جستجو در بيش از ۶ هزار و ۲۰۰ عنوان باب و سرفصل و كتب از طريق فهرست گزينشي، شخصيت‌شناسي سيد بن طاووس و اطلاعاتي چند درباره كتب برنامه و ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه با امكان دسترسي به ريشه و مشتق كلمات، همچنين يادداشت برداري، ذخيره سازي و ويرايش و چاپ متن اشاره كرد.



منبع:حج


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین