عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» با همکاری دارالقرآنهاي ادارات كل تبلیغات اسلامی سراسر كشور در مساجد ميزبان معتکفین برگزار شد.

عقیق: طرح «با قرآن در زلال اعتكاف» در مساجدی که میزبان معتکفین بودند با انسجام مثال زدني و با حضور معلمين قرآن كه از سوي دارالقرآنهاي تبليغات اسلامي سراسر كشور اعزام شده بودند برگزار شد.

ایجاد انگیزه و علاقه بین شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف و انس هر چه بيشتر با قرآن و آموزه های انسان ساز این کتاب الهی در این ایام از اهداف اصلی این طرح بوده است. همچنین قرائت صحیح نماز،حمد و سوره،اجرای زنده تلاوت قرآن و اذان، ترتیل عمومی روزانه یک صفحه از قرآن کریم، تلاوت سوره حدید، ختم قرآن کریم به صورت دسته جمعی، تلاوت سوره های قرآن مربوط به اعمال ام داود در روز آخر مراسم نیز از دیگر برنامه های این طرح بوده است.

اخبار واصله از رابطين حاضر در مساجد حاكي از آن است كه با توجه به اينكه اين طرح براي اولين بار در كشور اجراء مي‌شود، استقبال چشم‌گيري از سوي معتكفين صورت گرفته است كه اين موضوع عزم سازمان دارالقرآن الكريم را براي برگزاري هرچه باشكوه تر و منسجم تر اين طرح در سال آينده راسخ مي‌نمايد.

 

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین