عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
حاج عبدالرضا هلالی، حاج ابراهیم رحیمی و کربلایی حسین طاهری و کربلایی وحید یوسفی در هشتمین اجتماع مدافعان حرم
مراقب باشید که عده ای می خواهند عزاداری بدون مقاومت راه بیاندازند و شاید از شما هم بهتر سینه بزنند شما مواظب باشید، دشمن بیکار نمی نشیند...
گزارش تصویری


عقیق: هشتمین اجتماع مدافعان حرم شب گذشته در حسینیه موسی ابن جعفر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان برگزار شد.

در این مراسم حاج عبدالرضا هلالی، حاج ابراهیم رحیمی، کربلایی حسین طاهری و کربلایی وحید یوسفی مداحی کردند.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام پناهیان را بخوانید؛

_ خداوند متعال دشمنان را از احمق ها قرار داده است. کجا می توان این حماقت ها را دید؟ خیلی مهم است که انسان حماقت دشمنان دین را بییند. باور حماقت دشمن قدرت و نیروی مضاعفی به مؤمنین خواهد داد و شما بدانید ما تا آخر و تا زمان فرج با چنین احمق هایی روبرو هستیم. این یک خوفی از دل مؤمنین برطرف می کند و یک قدرتی به دل مؤمنین خواهد داد. نمی شود تمام موارد حماقتشان را بیان کرد. بعضی از این حماقت ها نباید اصلا لو برود. و بهتر است در همین حماقت بمانند.

_ از آغاز این ماجراهای تروریستی که در سوریه حول و حوش حرم حضرت زینب(س) رخ داده چه تحولاتی در منطقه و حتی جهان رخ داده است. تحولاتی که تماماً دلالت بر حماقت دشمنان ما می کند و البته آنها بیش از این هم در آینده از این حماقت ها می کنند و با همین روال هم از بین می روند.

_ حماقت دشمنان در این جاست که هلال شیعه را شکل دادند و پیوند بین شرق و غرب جهان اسلام برقرار شد. دشمنان هم شیعه را نتوانستند در غربت نگه دارند و فرهنگش در برادران اهل سنت هم ایجاد شد. که این موقف حماقت دشمنان است.

_دشمنان خواستند که شیعه و سنی را از هم جدا کنند تازه پیوندشان بهتر شده و مرز بین شیعه و سنی برداشته شده است. در منطقه شرایطی پیش آمده است که شیعه و سنی بیشتر به هم می رسند و آقایان در سیا و موساد جریانی از شیعه تکفیری درست کردند که شیعه و سنی را به جان هم بیاندازند و شیعه اهل مقاومت را کافر قلمداد کنند.

- عزاداران زینبی و عزاداران اهل حماسه و اهل مقاومت مراقب باشید که بعضی می خواهند عزاداری بدون مقاومت راه بیاندازند و شاید از شما هم بهتر سینه بزنند شما مواظب باشید. دشمن بیکار نمی نشیند و می خواهد از درون ما را متلاشی کند. وقتی می بیند که اتحاد بین شیعه و سنی قوی تر شده کاری می کند که شیعه را کافر می خوانند و بین شیعه ها تفرقه ایجاد می کنند.

_ در آخر الزمان امتحانات هم بیشتر می شود. فتنه های آخر الزمان برای رسوایی منافقانی است که در میان شیعه هستند. امام رضا(ع) می فرمایند فتنه ای در میان شیعیان در آخر الزمان اتفاق می افتد بدتر از دجال که با دشمنان ما دوستی می کنند و با دوستان ما دشمنی می کنند.

_ گروه های تکفیری همه از یک جا پول دریافت می کنند. فکر می کنند که مسلمانان به راحتی فریب می خورند. فکر نکنید که انگلیسی ها خیلی تیز هستند، الان با حماقتشان این کارها را می کنند. شیعه مقاوم شده است. آنها نمی دانند که وقتی شما برای حضرت زینب(س) عزاداری می کنید چه اتفاقی برای شما می افتد. دوستان باید عاقل باشند و دچار این فتنه ها نباشند.

_ در عزادار حضرت زینب(س) قدرت عجیبی ایجاد می شود. هر کسی که دلش برای حضرت زینب(س) بتپد قوی می شود. وقتی یک نفر ضعیف باشد و این فرد ضعیف را بزنند آدم ناراحت می شود ولی زیاد ناراحت نمی شود ولی کسی قوی باشد و آن را بزنند آدم نابود می شود. می گوییم که یل من را زدند، قهرمان من را زدند، این زمینه ناله و گریه برای حضرت زینب باشد. زینب کبری(س) برای کسی که گریه کند هدیه ای می دهد که آن قدرت است. چون خود زینب(س) خیلی قدرتمند بود. چون می داند که شما امروز به قوت قلب نیاز دارید.

_ زمانی که حضرت زین العابدین(ع) به میان مردم کوفه آمد و می خواستند سخنرانی کنند از شدت بیماری نتوانستند که صحبت کنند و حضرت زینب فرمودند که من سخنرانی می کنم که ایشان با قدرت تمام سخنرانی کردند و سکوتی همه جا را فرا گرفت که همه گفتند که حضرت علی(ع) آمده است. این قدرت حضرت زینب(س) است.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
2
6
آفرين آفرين آفرين به حاج عبدالرضاى عزيز كه با اجتماع مدافعان حركتى عظيم به راه انداختى و يقينا شادى دل امام زمان رو فرآهم كردى.ارزش اين حركت شما بسيار بالاست و اميد دارييم اين حركت ها مستمر باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
2
5
مثل هميشه پر شور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
0
0
واقعا عالى بود و انشاالله مورد رضايت امام زمان . ضمنا اسم آقاى هلالى هم كربلا در اومد و مزدشون رو بعد از هشت اجتماع عظيم گرفتن و اينها همش نشانه است و مسئوليت ايشون رو دو چندان ميكنه و همچنين ما رو . امام حسين حرف آقاى هلالى رو ميشنوه و اجابت ميكنه اين هفته واقعا مسجل شد براى من. يا على
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
0
0
واقعا عالى بود و انشاالله مورد رضايت امام زمان . ضمنا اسم آقاى هلالى هم كربلا در اومد و مزدشون رو بعد از هشت اجتماع عظيم گرفتن و اينها همش نشانه است و مسئوليت ايشون رو دو چندان ميكنه و همچنين ما رو . امام حسين حرف آقاى هلالى رو ميشنوه و اجابت ميكنه اين هفته واقعا مسجل شد براى من. يا على
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین