عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
تهیه‌کننده سریال فاخر شهید حاج احمد متوسلیان از پایان نگارش سیناپس اولیه این سریال خبر داد و گفت: از مرداد ماه کار پیش‌تولید را شروع می‌کنیم.

عقیق: محمد داودی تهیه کننده سریال فاخر «حاج احمد متوسلیان» در گفت‌وگویی گفت: تحقیق و پژوهش ساخت این سریال از 80 درصد گذشته است و تنها پژوهش‌های میدانی آن باقی مانده است. پژوهش‌های میدانی گروه‌ نویسندگی شامل سفر و تحقیق به خوزستان، لبنان و سوریه است که باید انجام شود تا نگارش آن به سرانجام برسد.

داودی اضافه کرد: تا به امروز سیناپس 16 قسمت اولیه این سریال با سرپرستی بنده نگارش شده است و تا چند ماه آینده ادامه دارد.

تهیه‌کننده سریال حاج احمد متوسلیان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده اواخر تیرماه تاییدیه سیمافیلم برای پیش‌تولید و آغاز ساخت این سریال را خواهیم گرفت و اوایل مرداد ماه نیز پیش‌تولید آن را براساس متن فیلمنامه شروع می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این سریال سعی ما این است که عملیات‌های مهم و حساسی از جمله عملیات‌های فتح‌المبین، بیت‌المقدس و محمدرسول‌الله و همچنین چگونگی آزادی خرمشهر را بتوانیم به تصویر بکشیم.

داودی با بیان اینکه کارگردانی این سریال را عبدالحسین برزیده بر عهده دارد، گفت: در مرحله اول نحوه رسیدن شهید متوسلیان به خرمشهر را آغاز می‌کنیم و با حرکت به سمت مرزها کار را ادمه می‌دهیم تا در پایان به محاصره کامل خرمشهر و آزادی این شهر سریال را خاتمه می‌دهیم.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین