عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۲
معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه اکنون 13 هزار کانون در سراسر کشور فعالیت دارند،گفت: جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) همزمان با شب و روز ولادت آن حضرت در هشت هزار کانون برگزار می شود.
'مرتضی طاهریان' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) قرار است در هر استان یک کانون فرهنگی هنری مساجد به نام سبط النبی راه اندازی شود، افزود:در تهران این کانون روز جمعه - 13 مردادماه -در مسجد قاسم ابن الحسن (ع) افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: پیش بینی برگزاری یک هزار مراسم در سطح کانون ها، برپایی سفره های کریمانه -افطار- در شب و روز ولادت امام حسن مجتبی (ع)،برگزاری مسابقه نشریه دیواری
'بحر کرم' به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از دیگر برنامه هایی است که در قالب فعالیت های ستاد عالی کانون های مساجد در ایام ولادت آن حضرت در نظر گرفته شده است.
طاهریان از فعال سازی نشریات تجربی برای تولید محتوا و انتشار مطالب مرتبط با آن حضرت از طریق بیش از 800 نشریه کانون ها، برگزاری یک هزار مسابقه و برنامه های فرهنگی هنری از جمله کتابخوانی و حفظ احادیث آن حضرت، ارسال احادیث آن حضرت از طریق سیستم های پیامکی و انتشار مطالب مرتبط با سیره امام حسن مجتبی (ع) از طریق پایگاه های وابسته به دبیرخانه های استانی به عنوان بخش دیگری از برنامه ستاد عالی کانون ها در این ایام نام برد.
معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور همچنین از همکاری دبیرخانه های استانی این ستاد در برگزاری کنگره بین المللی سبط النبی امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین