عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه فرعون به گناهان متعددی آلوده بود تاکید کرد: انبیاء و امامان عاشق هدایت مردم بودند و سلاحشان فقط محبت بود.

عقیق: استاد حسین انصاریان در حضور مردم اصفهان در مسجد حجتیه با اشارات و حکایات متعددی بر مهرورزی و عشق یک مبلغ نسبت به هدایتگری مردم تاکید نموده و ابراز داشت: انبیاء و امامان عاشق هدایت مردم بودند و سلاحشان فقط محبت بود.

وی اظهار داشت: با آنکه فرعون به گناهان متعددی آلوده بود اما خداوند پس از فرمان به موسی جهت هدایت کردن فرعون اعلام می دارد اگر فرعون خشیت الهی را پیشه کند من او را می‌بخشم.

این استاد فرهیخته در همین راستا به حکایت سخنرانی بلیغ حضرت امیر علیه السلام در زمانی که حاکم وقت بود و بی ادبی یکی از مخاطبان نسبت به حضرت اشاره نمود که حضرت با سعه صدری مثال زدنی از مقابله بمثل شیعیان با آن شخص هتاک ممانعت ورزید.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با بیان حکایت فوق و اوصاف حکام امروزی در جهان به برخی از جنایات این حکام اشاره کرده و ابراز داشت: حاکمی چون استالین بیست میلیون نفر را به صورت مخفیانه به قتل می‌رساند که خبرش بعدها از طریق رئیس دفترش فاش شد و ما مسلمانان باید به داشتن حاکمی چون امیرالمومنین افتخار کنیم.

وی در پایان و در توصیه ای به والدین تنها راه هدایت فرزندان را ابراز محبت دانست و افزود: اگر این فرزندان از دست ما به منحرفان پناه ببرند آنها نیز با حربه محبت فرزندانمان را به انحطاط خواهند کشاند و این رمز جذب افراد است.

 

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین