عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
آیت الله موسوی جزائری؛
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: عشق و نیت پاک حرف اول را در بین استقبال کننده ضریح امام حسین(ع) می زند.

عقیق: آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حاشیه زیارت ضریح جدید امام حسین(ع)، با اشاره به قداست ضریح سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: همین مقدار که این ضریح مطهر منسوب به سومین اختر تابناک ولایت و امامت است، در مقدس بودنش هیچ شک و ابهامی وجود ندارد.
ایشان خطاب به مردم حسینی حاضر در مراسم که ساعتها  به عزاداری و سینه زنی پرداخته بودند گفت:من دست شمارا می بوسم وبه آن افتخار می کنم

وی تصریح کرد: از دیدگاه تشیع هر آنچه که به اهل بیت(ع) منسوب باشد از قداست و احترام ویژه ای برخودار است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات استان بیان داشت: خوشبختانه وظیفه این ستاد پشتیبانی و ترمیم ایوان طلای حرم است که تاکنون خدمات ویژه ای به بقاع متبرکه ائمه هدی(ع) کرده است.  

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که مشاهده ضریح ما را به یاد جانفشانی‌های امام حسین(ع) در کربلا می‌اندازد، اظهار داشت: محبت و عشق ورزی به سید و سالار شهیدان عاملی است که مردم را به صودرت ناخودآگاه به ضریح جذب و آنها را به زیارت وا‌می‌دارد.

امام جمعه اهواز ابراز داشت: به گفته مراجع و علما پیرامون زیارت این ضریح آمده است، امیدواریم نخستین شخصی که این ضریح را پس از نصب بر قبر مطهر امام حسین(ع) زیارت کند«بقیه الله الاعظم(عج) » باشد.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در استقبال از کاروان «سفینه النجاه» خاطرنشان ساخت: روح ولایت در این جمعیت میلیونی دمیده شده است؛ چرا که عشق و نیت پاک حرف اول را در این حضور می زند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر این که«خوزستان دروازه تشیع است،» اظهار داشت: امروزه شاهد آن هستیم که ولایتمداری خوزستان در این جمعیت پرشور، موج می‌زند.

منبع: روضه نیوز
کدخبرنگار:211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین