عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
همزمان با برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، نمایشگاه بزرگ قرآنی در محل برگزاری مسابقات برگزار می شود.

عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان مسئول کمیته فنی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه امسال نیز همانند سالهای گذشته همزمان با برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم نمایشگاه بزرگ قرآنی نیز برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاه قرآنی امسال با همکاری نهادها و مؤسسات قرآنی کشور و در قالب بیش از 60 غرفه برپا خواهد شد و شامل بخش های مختلفی خواهد بود. امسال بخش بین الملل نمایشگاه امسال با حضور کشورهای سوریه، لبنان، عراق و... برای اولین بار دایر خواهد شد.
میریان گفت: بخش اصلی نمایشگاه قرآنی شامل غرفه های عرضه کننده محصولات فرهنگی و قرآنی هنری خواهد بود که در آن محصولات مختلف اعم از کتاب، نرم افزار، و آثار هنری به متقاضیان عرضه خواهد شد.
وی بخش کودک را یکی از بخشهای نمایشگاه قرآنی برشمرد و تصریح کرد: در بخش کودک نمایشگاه، برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی و تفریحی برای کودکانی که برای تماشای مسابقات قرآن به محل مسابقات می آیند اجرا خواهد شد.
مسئول کمیته فنی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، برپایی کارگاه های آموزشی-هنری را از دیگر بخش های نمایشگاه قرآنی دانست و افزود: در این کارگاه های آموزشی ـ هنری، هنرمندان به اجرای زنده هنرهای خوشنویسی قرآنی، نقاشی قرآنی، معرق و ... خواهند پرداخت.
وی در پایان سخنانش یادآور شد: نمایشگاه قرآنی امسال همزمان با برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در حاشیه محل برگزاری مسابقات برپا خواهد شد.


منبع:مهر

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین