عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
دبیر همایش هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی مهدویت و سیره امام جواد(ع):
دبیر همایش هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی مهدویت و سیره امام جواد(ع) گفت: بیش از 9 هزار سایت بیگانه بر علیه مهدویت و اسلام تبلیغ می‌کنند که مقابله با آن نیازمند همفکری و سرمشق قرار دادن سیره جواد‌الائمه است.

عقیق: فاطمه قرآنی در همایش هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی مهدویت و سیره امام جواد(ع) در سخنانی اظهار داشت: مهم‌ترین اهداف این همایش در مسیر ظهور قرار گرفتن بانوان و رسیدن به توانمندی‌های این قشر از جامعه با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند مهدویت است.

وی خاطرنشان کرد: همایش هم‌اندیشی سیره مهدویت و امام جواد به صورت یک و دو روزه در شهرهای بابل، آمل، بابلسر، خرم آباد، بروجرد، مشهد و شیراز با حضور ده‌ها بانوی پژوهشگر مذهبی و نخبه‌های دینی برگزار شده است.

دبیر همایش هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی مهدویت و سیره امام جواد (ع) در مورد اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت تصریح کرد: در خطبه غدیر 20 مورد درباره سجایای مهدویت و آیاتی نیز در این زمینه در سوره قصص اشاره شده است که نیاز به بازنگری و توجه عموم جامعه به ویژه زنان به مکتب اهل بیت دارد.

قرآنی بیان داشت: بندگی خداوند با نوشتن کتاب و دریافت لوح تقدیر محقق نمی‌شود و باید پیش از اینکه بر کسی بصیر باشیم رفتار و منش خود را مورد توجه قرار دهیم.

وی در ادامه سخنان خود به جایگاه زن در قرآن اشاره کرد و افزود: 500 آیه قرآن در مورد زن است که نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند و تربیت انسان توسط این قشر از جامعه محقق می‌شود.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین