عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵
آیت‌الله سبحانی تاکید کرد
آیت‌الله سبحانی با تاکید بر اینکه باید قرآن به صورت صحیح قرائت شود، گفت: خواندن قرآن به صورت سریع در روح و جان افراد اثری نمی‌گذارد و باید قرآن با آرامش و به صورت صحیح قرائت شود.

عقیق:آیت‌الله جعفر سبحانی در درس خارج اصول که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به برخی از مشکلاتی که برای شیعیان در کشورهای مختلف به وجود می‌آید، اظهار کرد: امیدواریم که شر این گروه‌هایی که موجب آزار و اذیت شیعیان و مسلمانان می‌شود، کم شود.

وی ضرورت توجه به قرآن در زندگی را مورد تاکید قرار داد و افزود: پیامبر گرامی اسلامی بهترین افراد را حافظان قرآن می‌دانند.

آیت‌الله سبحانی با تاکید بر اینکه باید قرآن به صورت صحیح قرائت شود، تصریح کرد: خواندن قرآن به صورت سریع در روح و جان افراد اثری نمی‌گذارد و باید قرآن با آرامش و به صورت صحیح قرائت شود.

وی ضرورت قرائت سوره یس در هر روز را مورد تاکید قرار داد و گفت: قرآن کریم در زندگی آثار بسیاری دارد و برخی از بزرگان دین در هر ماه سه بار قرآن را ختم می‌کردند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برخی از سخنان نادرست درباره پیامبران بیان کرد: پیامبران معصوم بوده و از گناه مصون هستند و برخی برای اینکه گناهان خود را پنهان کنند این سخنان را مطرح می‌کنند که باید پاسخ اینها داده شود.



منبع:فارس
211008


 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین