عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
طنز وهابی چه خبر عنوان بخش تازه ای از برنامه سراب وهابیت است که استقبال چشمگیر مخاطبان را در پی داشته است.

عقیق: برنامه "سراب وهابیت" با بررسی دو مساله اصلی و انحرافی این فرقه ضاله با محوریت خدا از دیدگاه وهابیت و پیامبر(ص) از دیدگاه قرآن و مسلمانان می پردازد.
در این برنامه ضمن پرداختن به موضوعات یاد شده، کلیپ جنایات وهابیت به نمایش گذاشته می شود و گفتارها و مصاحبه های اهل سنت در رد این فرقه جعلی پخش می شود.
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام حبیب عباسی و اکبر روستایی دو کارشناس و پژوهشگر ادیان و مذاهبی هستند که در این برنامه به سوالات مخاطبان پاسخ می دهند.
همچنین طنز "وهابی چه خبر" بخش دیگری از این برنامه است که هر هفته به مدت پنج دقیقه روی آنتن می رود و تا کنون با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان مواجه شده است.
این گزارش می افزاید: تا کنون در این برنامه علمایی اهل تسنن از داخل و خارج کشور (همچون سوریه، اردن، پاکستان، لبنان و مصر) حضور یافته و نظرات خود را در خصوص وهابیت به صورت صریح بیان کرده و به نقد آن پرداخته اند.
شایان ذکر است، علاقه مندان می توانند ساعت 21 شامگاه شنبه هر هفته برنامه "سراب وهابیت" را از شبکه جهانی ولایت به نشانی الکترونیکی www.velayattv.com به صورت زنده مشاهده کرده و برنامه های گذشته را نیز از آرشیو این سایت دانلود کنند.



منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
0
0
دمتون گرم.عاليه.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین