عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۴۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
توسط نشر فاتحان انجام می‌شود
مدیر انتشارات فاتحان از رونمایی هفت عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: یکی از این عناوین با محوریت زندگی‌نامه شهید دیالمه به چاپ رسیده است.

عقیق: سردار علی ناظری، معاون انتشارات و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از رونمایی هفت عنوان اثر جدید در حوزه دفاع مقدس طی ایام برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: انتشارات فاتحان وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که طی پنج سال گذشته اقدام به انتشار آثار متعدد با موضوع دفاع مقدس و ادبیات پایداری کرده است.
وی ادامه داد: امسال نیز همزمان با بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تعداد 100 عنوان کتاب دفاع مقدس در موضوعات و قالب‌های مختلف از جمله داستان، زندیگ‌نامه، خاطرات و... تهیه و در این ایام در نمایشگاه کتاب توزیع می‌کند.
معاون انتشارات و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: قرار است در ایام برگزاری نمایشگاه از تعداد هفت عنوان کتاب منتشر شده توسط انتشارات فاتحان رونمایی کنیم که در این برنامه سردار نقدی و سردار فضلی نیز حضور خواهند داشت. این عناوین در موضوعات مختلف نوشته شده‌اند که از جمله این موارد می‌توان به کتاب «زندگی‌نامه شهید دیالمه»، «شهیده طاهره هاشمی» و حاج طیب اشاره کرد.
بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز دهم اردیبهشت ماه کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده و تا روز بیستم اردیبهشت ماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در مصلی امام خمینی(ره) است.


منبع:فرهنگ


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین