عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
5 مجموعه از مستندهای شهید مرتضی آوینی از سوی انتشارات روایت فتح به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید.

عقیق: در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتشارات روایت فتح امسال برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران به انتشار 5 مجموعه از مستندهای شهید مرتضی آوینی پرداخت که از سال گذشته مخاطبان بسیاری منتظر این مجموعه بودند.

این 5 مجموعه در یک پک چوبی و معمولی که همه آنها کارهای دفاع مقدسی شهید مرتضی آوینی بوده که از صدا و سیما به عنوان روایت فتح پخش می‌شده، است که از فروش قابل توجهی در بخش رسانه‌ای مؤسسه انتشاراتی روایت فتح برخوردار بوده است.

از دیگر محصولات رسانه‌ای پرفروش مؤسسه انتشارات روایت فتح می‌توان به مصاحبه خانم ابوطالبی با همسران شهید اشاره کرد که همه این مصاحبه‌ها در قالب یک پک که شامل دو دی‌وی‌دی است، تولید شده و به بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب رسیده است.

از مصاحبه‌های این محصول رسانه‌ای می‌توان به مصاحبه خانم ابوطالبی با همسران شهدا نظیر شهید آبشناسان، تندگویان، غفاری، عبادیان، کاوه، اصغری‌خواه، تجلایی، مدق،‌یاسینی و آب‌نیکی اشاره کرد.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 لغایت 20 اردیبهشت سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) در حال برپایی است.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین