عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۳۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۳
نمایشگاه عکس امام خمینی(ره) از انقلاب تا رحلت، اردیبهشت‌ امسال همزمان با همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) در بروجرد برپا می‌شود.

عقیق: «حجت‌الاسلام توکلی» دبیر همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) گفت: از برنامه‌های جنبی این همایش ملی می‌توان به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع امام خمینی(ره) از انقلاب تا رحلت و همچنین نمایشگاه آثار نوشتاری حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد.

وی اضافه کرد: این دو نمایشگاه از سوی مؤسسه حفظ و نشر آثار امام راحل(ره) همزمان با برگزاری همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) طی روزهای 16 و 17 اردیبهشت‌ امسال در بروجرد برپا می‌شوند.

توکلی با بیان اینکه این همایش علمی در دو بخش و در محورهای حقوقی، تفسیری، فقهی و فلسفی و بخش خلاصه‌نویسی آثار امام خمینی(ره)  از چهار کتاب شرح چهل حدیث، پرواز ملکوت، سرالصلاة و ولایت فقیه برگزار می‌شود، در رابطه با تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه این همایش نیز اضافه کرد: با فراخوان همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره)، 115 اثر در دو بخش محورهای همایش و خلاصه‌نویسی آثار امام راحل(ره) به دبیرخانه این همایش ملی در دانشگاه آیت‌الله بروجردی ارسال شده است.

دبیر همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) همچنین از تشکیل کمیته علمی و انتخاب داوران این همایش ملی خبر داد و گفت: شش داور برای داوری مقالات و آثار ارسالی تعیین شده است که دو داور از استان قم و یک داور نیز از انگلستان است.

یادآور می‌شود، این همایش ملی قرار است 16 و 17 اردیبهشت‌ به میزبانی دانشگاه آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد برگزار شود که سخنران روز اول آیت‌الله دری‌ نجف‌آبادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و سخنران روز دوم نیز حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، نوه امام خمینی(ره) هستند.

 

منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین