عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۴
جانبازان سرافراز ميهن اسلامي حاضر در كربلاي معلي با حضور نمايندگاني از بعثه مقام معظم رهبري، سازمان حج و زيارت و ستاد عمليات شمسا در عراق، تقدير شدند.

عقیق: حجت الاسلام علي شهيدي، كارشناس مسؤول امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري، مصطفي قاسمي مدير دفتر حج و زيارت و محرم آهنگران مدير ستاد عمليات شمسا در عراق با حضور در هتل صفار شهر مقدس كربلا، از جانبازان سلحشور و سرافراز ميهن اسلامي تقدير و تشكر كردند.
حجت الاسلام شهيدي با بيان اينكه جبران جانفشاني‌ها و جان‌نثاري‌هاي جانبازان در راه اسلام با هيچ تقدير و تشكري امكان‌پذير نيست، ابراز كرد: نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا وظيفه خود دانست تا حد امكان از حضور شما عزيزاني قدردان و تشكر كند.
وي افزود: بسياري از گذشتگان آرزوي زيارت كربلا را داشتند اما اين امكان براي آنان ميسر نشد، در حالي كه امروز خيل زائران اباعبدالله الحسين (ع) به راحتي در اين مكان مقدس حضور مي‌يابند كه اين نعمت با جان‌فشاني‌هاي شما جانبازان و ايثارگران بر ما ارزاني شده است.
وي همچنين از زحمات همسران ايثارگران و جانبازان تقدير كرد و گفت: افتخار همسري يادگاران دفاع مقدس، كاري بزرگ و سترگ است؛ اين زحمات شما داراي حسنات بي‌شماري خواهد بود.
در ادامه نيز مصطفي قاسمي، مدير دفتر حج و زيارت در عراق از فعاليت‌هاي سازمان مطبوعش براي فراهم كردن آسايش هرچه بيشتر جانبازان در سفر زيارتي عتبات عاليات سخن گفت و از آماده‌سازي هتلي جديد در اين زمينه در آينده‌اي نزديك خبر داد.
وي خاطرنشان كرد: خانواده شهدا و جانبازان ولي نعمت ما هستند و همه دست اندركاران حج و زيارت با افتخار تمام تلاش خود را براي آسايش و رفع مشكلات جانبازان به كار خواهد بست.
مدير دفتر حج و زيارت در عراق با بيان اينكه تمام سعي سازمان فراهم كردن آسايش جانبازان است، برخي مشكلات به وجود آمده در اين سفر زيارتي را به سبب كمبود امكانات عنوان كرد.






منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین